Striming platforme kao što su Netflix, Amazon, Disney i mnoge druge bi mogle uskoro da dobiju alternativni način zarade.
Koristeći veštačku inteligenciju, britanska reklamna agencija Mirriad može da unese reklame u filmove i serije.
Ta tehnologija analizira scene brojnih filmova i televizijskih serija, a sve kako bi pronašla odgovarajuće mesto za datu reklamu.
Ova tehnologija može veoma da bude interesantna striming gigantima kao što su Netflix, Amazon, Disney i mnogi drugi, jer ona predstavlja alternativnu zaradu, pored poslovnog modela preplate korisnika koji je uveliko dominantan na ovom tržištu.
Tehnologija kompanije Mirraid ima mogućnost da promeni svet filma i televizijskih serija, na primer gledali ste neki film više puta, ali on će svaki naredni put biti drugačiji, da li zbog reklame za PlayStation, novi iPhone ili nešto slično.
Kada na tako nešto dodate postojeće tehnologije i poznate načine prikupljanje podataka korisnika kao što su kolačići i od pre nekoliko nedelja FloC, dva korisnika najverovatnije neće videti istu reklami iako gledaju isti film, jer ti prikupljeni podaci iz internet pregledača mogu otkriti šta korisnik želi da vidi zbog čega će svaki korisnik dobijati personalizovane reklame.
Mirriad ima pređašnje iskustvo u industriji specijalnih efekata, a njihovo znanje su koristili i u Holivudu. Nije im ni problem da u filmovima starijim više decenija ubace reklame.
Ta kompanija za oglašavanje je sarađivala i sa poznatim svetskim tehnološkim brendovima kao što su Tencent, Samsung Electronics i Youku (kineska YouTube alternativa). Tako su u jednoj kineskoj seriji Ode to Joy ubacili reklamu za Galaxy C. "Ova tehnologija može da "čita sliku", ona razume dubinu, pokret i teksturu svega. Možemo dodati nove fotografije koje ljudske oko ne primećuje da su dodate" - istakao je izvršni direktor Mirraid-a, Stefan Beringer, za BBC.
Fanovi filmova i pravni stručnjaci su ipak skeptični zbog ove tehnologije: "Zanima me kako se zakon odnosi prema preradi digitalnog dela zaštićenog autorskim pravima i da li bi oglašivači morali da kupe film pre nego što u njega neovlašćeno podmetnu svoje reklame" - pita se filmski kritičar Eni Bilson.
Beringer je dodao da je sledeći korak kod ovakve tehnologije da se ona koristi u realnom vremenu, to jest kada su neka sportska dešavanja ili koncerti, sve kako bi se mogao plasirati proizvod. "Postoji velika potrašnja za tako nešto. Kada su penali ili VAR odluke, mogla bi da iskoči reklama iza sudije" - naveo je jedan primer Beringer.
Pogledajte kako ova tehnologija stvara nove reklame u starim filmovima i serijama.
Šta vi mislite o ovakvoj tehnologiji?
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.