Intel napravio serijal reklama koje ismevaju Mac računare, kao parodiju na "Ja sam Mac" reklame od pre 20 godina
Između 2006 i 2009. godine, Apple je pravio reklame u kojima je na komičan način predstavljao Mac i PC računare, suštinski ismevajući PC, istovremeno ističući sve prednosti Mac računara: nepostojanje virusa, spajvera, mogućnost rada sa više verzija operativnog sistema, česte padove sistema... Naravno, neke stvari su preuveličavane i karikirane, a niko se nije bavio time da pokaže nedostatke Mac računara u odnosu na PC. Bar ne do juče.
Juče je na zvaničnom Intel YouTube kanalu okačeno pet kratkih reklama u kojime se priča o stvarima koje možete da radite na PC laptopu, a ne možete na Mac laptopu. Da stvar bude gora po Apple, Intel je za reklame unajmio istog glumca, Džastina Longa, koji je u reklamama od pre petnaestak godina glumio upravo Mac računare. Ovoga puta, Džastin je samo - Džastin, prosečan korisnik.
Serijal reklama obuhvata različite oblasti u kojima je PC dominantniji, pa tako u prvom videu Džastin koristi ASUS ZenBook Duo 14 laptop sa čak dva ekrana osetljiva na dodir, dok MacBook Pro ima samo touch bar, sa nespretnom navigacijom, a ekran nije osetljiv na dodir. I dok PC industrija grabi napred velikim koracima kada su laptopovi u pitanju, Apple se i dalje drži nekih konzervativnih mogućnosti, koji sada postaju realna ograničenja u odnosu na ono što nude znatno jeftiniji PC laptopovi.
U drugoj reklami Džastin poredi mogućnosti povezivanja eksternog ekrana između Dell XPS 13 i MacBook Pro laptopova. Dok Mac podržava povezivanje samo jednog, Dell laptop vam dozvoljava da povežete čak tri nezavisna ekrana. Naravno, sve ovo je donekle karikiranje, pošto ovo ne važi za svaki MacBook računar, jer postoji nekoliko modela sa više video izlaza na koje možete da povežetei dva monitora.
Doduše, vrlo verovatno da će vam biti potrebni neki Apple adapteri, ali, daleko od toga da to nije moguće na Mac računarima. Takođe, jasno je i da Intel koristi svaku od reklama da promoviše po jedan interesantan model laptopa sa Intel procesorom iz zaista velikog dijapazona aktuelne ponude.
Niko se ne igra na Mac-u
Ono što jeste jedna od boljki Mac računara je ograničena podrška za igre. I pored nesporno dobre hardverske osnove, igranje na Mac računarima, posebno laptopovima je oduvek bilo više muka nego pravi užitak. U ovom videu, Džastin dolazi do drugara koji se igra na MSI Gaming Stealth 15 gejmerskom laptopu, za razliku od Mac laptopa na kojima se niko ne igra, ističući storine igara koje prosto nisu kompatibilne sa Mac računarima.
Otkako je ASUS predstavio svoju Transformer liniju prenosnih računara, svet je poludeo za modelima koje možete koristiti u nekoliko različitih režima: kao normalan računar, kao tablet, za gledanje filmova ili prezentaciju. Zahvaljujući šarkama koje dozvoljavaju rotaciju od 360 stepeni, Lenovo Yoga 9i je računar koji može sve ono što MacBook ne može. Da citiramo Intel "Da učini vaš ranac lakšim, a život jednostavnijim".
U suštini Apple za ove funkcionalnosti nudi nekoliko različitih uređaja, pa u jednom trenutku, Džastinu neko dodaje tablet, futrolu sa tastaturom, olovku, adapter... kako bi se zaista pokazala prednost konvertibilnih laptopova u odnosu na Apple modele. I ovde zaista nema šta da se zameri kompaniji Intel, jer ni malo nisu preterali. Napomenućemo da je pomenuta linija ASUS Transformer laptopova predstavljena pre skoro deset godina, i da sada skoro svi proizvođači u svojoj ponudi imaju neku verziju 2 u 1 laptopa. Dobro, svi osim Apple.
U video u koji je nazvan "Mogućnost izbora", Džastin naglašava raznolikost PC eko sistema u poređenju sa ograničenim Apple prenosnicima. Tu je otključavanje licem, više ekrana, različiti dizajn, teksture, dimenzije, drugačije boje, fleksibilnost, ekrani osetljivi na dodir... ukratko sve ono što Mac ni u jednoj svojoj verziji nema. MacBook Pro s druge strane nudi prepoznatljiv dizajn sa znatno manje mogućnosti u poređenju sa svojim PC konkurentima.
Nakon što je promovisao Apple pre više od deset godina, Džastin se vratio sa potpuno drugom pričom i jasno je da je Intel učinio pravi potez kada je odlučio da ga angažuje. Naravno, Džastin je u jednom trenutku na pitanje novinara kako je to raditi za jednu, pa onda za drugu stranu citirao komičara Dejva Šapela: "Pravio sam reklame i za Koka kolu i Pepsi. Iskreno, ukus je isti, ali poslednji su me bolje platili ovi iz Koka kole, pa sam rekao da je njihov ukus bolji".
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.