NOVI TREND DRUŠTVENIH MREŽA VAM SE NEĆE DOPASTI: TikTok krenuo u agresivnu kampanju, već zaostaju za konkurencijom! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NOVI TREND DRUŠTVENIH MREŽA VAM SE NEĆE DOPASTI: TikTok krenuo u agresivnu kampanju, već zaostaju za konkurencijom!

Prvo Facebook, pa onda Instagram, WhatsApp, YouTube...

  Izvor: MONDO / TikTok

Najpopularnija aplikacija 2020. godine želi da nastavi da dominira i u ovoj godini, zbog čega planira da se još agresivnije plasira na američko tržište tako što će omogućiti korisnicima da zarade.

Naime, TikTok planira da dozvoli svojim korisnicima da povežu proizvode sa linkova (prodavnicama) i da preko istih automatski zarade deo od provizije.

Možda će vas zanimati:

Uz to TikTok će na američkom tržištu da plasira i opciju "live-stream" šoping, što će u prevodu biti televizijski kanal za kupovinu, ali samo na telefonima, ukoliko dobro prođe verovatno će se pojaviti za sve korisnike širom sveta. Upravo će uz pomoć njih svi zainteresovani korisnici moći da priušte neki proizvod uz svega par klikova. Kako prenosi Financial Times, ova opcija će dozvoliti poznatim brendovima da pokažu i svoje kataloge.

Kreatori sadržaja će moći da reklamiraju i da prikažu proizvode putem strima, a svi oni koji se uključe na isti će moći da kupe te proizvode. "TikTok očigledno planira da preskoči računare i da se u potpunosti posveti komercijali" - ističe Džek Smit iz kompanije MindShare. Društvene mreže kao što su Facebook, Instagram i WhatsApp su već prisvojile ovakve poslovne metode.

Očigledno da i TikTok želi da postane "šoping centar", pored toga što je društvena mreža. U septembru 2020. godine je TikTok objavio partnerstvo sa TeeSpring kompanijom, a ta saradnja je dozvolila korisnicima da prodaju svoje proizvode na ovoj aplikaciji. Oko 40% korisnika TikTok aplikacije nema Facebook nalog, dok 63% ne poseduje Twitter, zbog čega možemo da vidimo zašto su se opredelili za ovako nešto.

Pored društvenih mreža koje drži Facebook i YouTube platforma planira da uspostavi ovakav poslovni model. Očigledno da se društvene mreže menjaju, svi oni koji su ih koristili kako bi ostali u kontaktu sa prijateljima će najverovatnije uskoro biti prenatrpani reklamama. Umesto kratkih video klipova, skečeva, dueta, koreografija i svega ostalog što krasi ovu mrežu koja treba da vam izmami osmeh (diskutabilno), korisnici će biti bombardovani sponzorisanim reklamama.

Šta vi mislite o ovome?

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo:

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA