Naše konzumiranje sadržaja na Internetu često je očišćeno od dosadnih reklama, iskačućih prozora i dosadnih poruka na koje morate da kliknete. Ovaj sajt ima sve najdosadnije stvari Interneta na jednom mestu.
Sa raznim blokerima reklama, iskačućih prozora i obaveštenja, imamo prilike da koliko-toliko konzumiramo internet neopterećeni dosadnim porukama, prozorima i reklamama koje ne želimo da gledamo i na koje ne želimo da klikćemo. Pre mnogo godina Internet je bio mnogo manje napadno mesto, sa čistim sajtovima, bez svega svuda. Čini se da je to danas nemoguće.
Kladimo se da vam se često dešava da ponekad ugasite sajt ili se vratite nazad kada vidite da je prepun reklama i poruka, jer prosto nemate živaca i vremena za to. Ruku na srce, krivac za ovakvo ponašanje je i činjenica da smo toliko bombardovani velikom količinom sadržaja, da želimo sve sad i odmah, u kratkoj TLDR (Too Long, Didn’t Read - Sažeta verzija dugačkog sadržaja) formi.
Dubine Internet pakla
Sajt koji savršeno objedinjuje sve te dosadne poruke, reklame i zahteve, u cilju da oslika moderno iskustvo surfovanja zove se How I experienced Web Today. On deluje kao najokrutnije mučenje najdosadnijim sajtom koji stalno traži nešto od vas, a nemate bloker reklama da vas štiti od svega što ne želite da vidite.
Ni kraj nije bezbolan
Agonija se završava kada izađete sa sajta, ali ne pre nego što dobijete još jedan iskačući prozor koji zahteva još nešto od vas. Kap koja preliva čašu već prepunu reklama.
Kreator sajta imao je želju da na jedno mesto sakupi sva stvari koje vas najviše nerviraju na modernom netu, mada mislimo da bismo mogli da dodamo još nekoliko stvari na koje često nailazimo poput video snimaka koji se automatski pokreću i pomeraju u ćošak kada skrolujete, ili CAPTCHA verifikacije.
Sve je monetizovano
Tužna činjenica je da se današnji Internet sveo na agresivnu poteru za monetizacijom koja maltretira korisnike dosadnim reklamama i zadržavanjem na sajtu više nego što oni to žele. Ta borba za pažnju postaje sve krvoločnija, sa reklamama koje su sve češće i koje traju sve duže, a mi smo već ušli u eru u kojoj sve više plaćamo da ne gledamo reklame.
Svesni smo ironije pisanja o ovakvom sajtu na portalu koji živi od reklama i promotivnog materijala, ali moramo priznati da je SmartLife malo dete u poređenju sa ozbiljnim igračima koji vas “uhvate za gušu” od trenutka kada kliknete na link koji vodi do njih.
Koliko ste dugo izdržali na sajtu?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.