INSTAGRAM UVODI JOŠ VIŠE REKLAMA: Pojavljivaće se preko celog ekrana i trajaće po 30 sekundi | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Naporne reklame

INSTAGRAM UVODI JOŠ VIŠE REKLAMA: Pojavljivaće se preko celog ekrana i trajaće po 30 sekundi

Autor Miloš Delević
Autor Miloš Delević

Društvena mreža Instagram će imati još više reklama u narednom periodu, ali postoji način kako da ih izbegnete!

Izvor: MONDO / Instagram

Jedna od najnovijih opcija na društvenoj mreži Instagram je klon TikTok aplikacije, u pitanju je Instagram Reels.

Sa Reels-om korisnik može da podeli kratak video snimak od 30 sekundi, kao što to radi TikTok.

Možda će vas zanimati:

Kompanija Facebook je poznata po svom oglašavanju te ne čudi najnovija odluka da između objava na Instagram Reels-u ubace video reklamu koja će trajati po 30 sekundi, a ono što može da bude iritantno je činjenica da će biti preko celog ekrana, baš kao kada gledate objavu sa Reels-a. Korisnik će moći da identifikuje reklamu uz pomoć oznake "sponsored" koja će se pojaviti ispod imena tog profila.

Prvi talas testiranja je počeo da se odvija u Australiji, Brazilu, Nemačkoj i Indiji, još u aprilu, a sada su te reklame proširile i na ostatak sveta. Ovakva odluka uopšte nije iznenađujuća, pogotovo kada uzmete u obzir da je Facebook najavio da će reklame stići i na Oculus Quest aplikacije.

Reels se pojavio u avgustu 2020. godine, a iz Facebook-a nisu otkrili kakvi su im utisci o novom formatu. U januaru je šef Instagram-a, Adam Moseri rekao za The Verge da "nisu još uvek zadovoljni". Reels je dostupan u više od 80 zemalja. Kako ističe AndroidCommunity, moći ćete da izbegnete reklame tako što ne budete koristili full-screen režim, odnosno ne budete gledali Reels preko celog ekrana. Ipak, još uvek nije poznato da li je u pitanju greška koju će Instagram ispraviti u budućnosti ili će ona ostati takva kakva jeste.

Potpuno je očekivano bilo da će i Instagram pojačati reklame na svojoj platformi, društvena mreža TikTok ima veliki broj korisnika i reklame su na njoj bile toliko uspešne da kompanije plaćaju i po 2 miliona dolara za jedan dan emitovanja istih, prenosi Bloomberg. Videćemo da li će Instagram imati slične uspehe, što zaista može da bude slučaj pošto iza sebe imaju ekosistem kompanije Facebook.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi