Bing i Facebook "napadaju" Google | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Bing i Facebook "napadaju" Google

Bing i Facebook sada udruženim snagama "napadaju" Google, a da li će to Microsoftu doneti prevlast u svetu Internet pretraživača ostaje da se vidi.

Povukavši potez koji odražava zadivljujuću korporativnu kooperaciju, Bing se udružio sa Facebookom na još višem nivou nego do sada. Facebook više ne utiče samo na rezultate pretraživanja, već je integrisan u algoritme koji to pretraživanje omogućavaju. Na taj način suštinski je promenjen proces dolaženja do rezultata.

"Najbolje odluke nisu one koje su zasnovane na suvim činjenicama, donošenje dobrih odluka zahteva da u obzir uzmemo i mišljenja i emocije naših prijatelja", poručuju iz Microsofta. "Pretraživanje Interneta postalo je više od pukog pronalaženja činjenica. Sada smo suštinski povezali pretragu baziranu na činjenicama i mišljenje vaših prijatelja, tako da vam kao rezultat ponudimo najpreciznije podatke, u kombinaciji sa mišljenjem ljudi kojima verujete i 'kolektivni IQ' mreže", prenosi NextWeb.

Šta su to "zakuvali" Bing i Facebook?

Prijatelji od poverenja: U okviru rezultata pretrage korisnici će moći da vide šta njihovi prijatelji "lajkuju" na Facebooku.

Poboljšani su "lajkovani" rezultati, odgovori i sajtovi, tako da će korisnici moći odmah da vide koje su priče, sadržaje i sajtove njihovi prijatelji "lajkovali", od dnevnih vesti do filmova, muzike... Bing će takođe u pretrazi "izbacivati" i lica do troje vaših prijatelja kojima se taj konkretan rezultat pretrage dopao.

Rezultati pretrage su personalizovani, tako da će se oni koje su vaši prijatelji preporučili nalaziti pri vrhu liste.

Kolektivni IQ: Pomoći vam mogu i ljudi koji nisu vaši prijatelji. Određenu vrednost ima i veći "trust mozgova" na webu, što znači da ako vaši prijatelji ne znaju nešto, ostatak ljudi na mreži verovatno zna.

Popularni sajtovi: Bing će informacije o najpopularnijim web stranicama povlačiti sa Facebooka, tako da će njihovi sadržaji biti prikazivani u rezultatima pretrage takođe kroz sistem preporuka. Znači, ako, na primer, tražite sajt sa receptima, videćete koje su recepte ljudi "lajkovali", kako vaši prijatelji, tako i šira Facebook zajednica.

Društvene poruke: Bing će, osim "lajkova" vaših prijatelja, prikazivati i šta poručuju veliki brendovi i kompanije, prateći na taj način globalne trendove.

Pretraga bi trebalo da preraste iz pasivnog iskustva u "aktivan dijalog", tako što će Facebook komunikacioni alati biti iskombinovani sa Bingom.

Pretraživanje Facebook profila je prošireno, tako da će prilikom pretraživanja određene osobe Bing pružati više informacija kao što su lokacija, obrazovanje, detalji o zaposlenju, koje će povlačiti sa Facebook profila.

Bing lista želja za putovanja će korisnicima omogućiti i da uporede svoja putovanja sa putovanjima svojih prijatelja, da dobiju savete o destinacijama za koje su zainteresovani, i da predlože svojim prijateljima nove destinacije za putovanja.

Takođe, Bing će prikazivati i informacije o Facebook prijateljima koji žive u gradu u koji se spremate da otputujete. Tako ćete savete o, na primer, kulturnim znamenitostima moći da dobijete iz "prve ruke"

Za gradove koje "lajkujete" na Bing Travelu, dobijaćete informacije o povoljnom avio-prevozu direktno preko Facebook News Feeda.

Korisnici Binga sada će moći da kreiraju i zajedničku šoping listu, koju će onda moći da dele, komentarišu i upoređuju sa svojim prijateljima na Facebooku.

Bing bar je ažuriran, tako da sada uključuje i univerzalnu Like opciju, kojom možete da "lajkujete" bilo koji sajt koji posetite.

Ovim promenama Bing započinje novo poglavlje, a Microsoft nade polaže u to da će korisnici želeti da krstare Internetom uz malu "pomoć prijatelja".

Da li će to Bingu konačno doneti prevlast u svetu Internet pretraživača kojim suvereno vlada Google, ostaje da se vidi.



(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA