Samsung sprema najveći rebrending u poslednih 15 godina: Top telefoni ostaju bez poznatog imena? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Samsung sprema najveći rebrending u poslednih 15 godina: Top telefoni ostaju bez poznatog imena?

Autor Miloš B. Jovanović

Južnokorejska kompanija istražuje mogućnosti rebrendiranje svojih vodećih premijum modela pametnih telefona, koji bi ubuduće mogli da ostanu bez termina "Galaxy" u imenu

 Samsung Galaxy logo _ Foto Shutterstock.jpg Izvor: Shutterstock

Jedna od vodećih svetskih tehnoloških kompanija, južnokorejski Samsung, razmišlja o možda najvećoj promeni u poslednjih 15 godina, od kako proizvodi pametne telefone sa ekranima na dodir.

Još od debitantskog modela GT-i7500 iz in 2009. godine, Samsungovi telefoni u svom imenu nose prepoznatljivu oznaku "Galaxy", bez koje bi uskoro mogli da ostanu u okviru nove poslevne strategije.

Kompanija istražuje mogućnosti rebrendiranje svojih vodećih premijum modela pametnih telefona, koji bi ubuduće mogli da ostanu bez reči "Galaxy" u imenu, tvrdi južnokorejski E-Today pozivajući se na objavu dojavljivača Jukanlosreve na platformi X.

Termin "Galaxy" postao je sinonim za Samsungove telefone, koga nose svi modeli u proizvodnoj liniji kompanije, od uređaja iz najeftinijih serija sa početnim cenama od oko 100 evra, pa do najsavremenijih premijum modela sa ekranima na preklop, koji se prodaju za cene u rasponu 1.500 do 2.000 evra.

 Samsung Galaxy Z Fold 5 dizajn 4.jpg Izvor: Stefan Stojanović

Južnokorejski gigant se suočava sa teškoćama, čiji je jedan od razloga upravo prodaja telefona na preklop, Galaxy Z Fold 6 i Z Flip 6, slabija od očekivane.

Mnogi korisnici i ljubitelji brendam, kao i analitičari tehnološke industrije smatraju da dizajnu tih uređaja nedostaje inovativnosti i da liče na proizvode konkurenata, za šta je zabrinutost priznao i izvršni direktor Samsunga Li Đe-jong, navodi GizChina.

Kompanija nije postigla svoj inicijalno postavljeni cilj prodaje, podbacivši za skoro milijardu dolara, što je podstaklo interne rasprave o novim strategijama za povećanje njene privlačnosti.

Uz to, već neko vreme kruže priče o da kako se Samsung žestoko bori protiv Apple-ovog iPhone-a, kako u Americi, tako i na domaćem terenu, u Koreji.

 iPhone 14 Pro Max _ Samsung Galaxy S23 Ultra _ Foto Shutterstock.jpg Izvor: Shutterstock

Samsung proizvodi pet linija pametnih telefona sa terminom "Galaxy" u imenu: A, F, M, S i Z, od kojih su poslednje dve rezervisane za flagship uređaje. "Galaxy" koriste još i Tab S10 tablet računari, bežične slušalice Buds 3 Pro, pametni satove Watch 7 serije i potpuno novi gedžet Galaxy Ring.

Nova, odnosno alternativna imena budućih linija novih modela, se još uvek nisu pojavila. Kao mogućnost se pominje da bi buduće generacije flagship modela mogle da koriste samo oznake modela, pa bi novi telefon S serije mogao da bude Samsung S25, umesto Samsung Galaxy S25, piše SamMobile.

Zanimljivo je spomenuti da je Samsung pre devet godina uradio upravo potpuno suprotno, kada je, na japanskom tržištu 2015. godine odbacio korporativni brend Samsung i za svoje telefone počeo da koristi samo ime Galaxy. Tome je prethodilo istraživanje koje je pokazalo da većina mladih ljudi bira iPhone zbog toga što Apple-ov pametni telefon vidi kao uređaj premijum brenda u poređenju sa Samsungom, a odluka je suspendovana tek prošle godine.

Neki poznavaoci prilika veruju da bi osveženo ime pametnih telefona moglo da poboljša privlačnost brenda Samsung, donoseći mu obnovljeno interesovanje kupaca i veću relevantnost.

Drugi, međutim, tvrde da jednostavno rebrendiranje neće biti dovoljno i da se Samsung nalazi pred izazovom da pokaže da moguća promena ide dalje od promene imena, i da treba da predstavlja pravi korak u evoluciji njegovih vodećih proizvoda.

BONUS VIDEO:

Samsung Galaxy S24 Ultra Yong – Caviar edition
Izvor: YouTube / Caviar Global

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA