Izbegavajte besplatne aplikacije, evo i zašto! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Izbegavajte besplatne aplikacije, evo i zašto!

Iako na prvi pogled izgledaju sjajno neke, ne sve, naravno, besplatne aplikacije su „pritajeno zlo“ iz nekoliko ozbiljnih razloga - saznajte kojih!

  Izvor: Mondo

Da, znamo, situacija je takva kakva jeste - nema se previše para, a i kad se dođe do njih radije se troše na neke druge stvari, a ne na kupovinu aplikacija. Mnogi kažu da, ako bi imali više para - trošili bi više na aplikacije i igre, ali dok je ovakva situacija besplatne i krekovane aplikacije biće izbor najvećeg broja korisnika u Srbiji (i regionu).

Besplatne aplikacije su uglavnom slabija verzija „pro“ aplikacija, koje se plaćaju (ista je stvar i sa igrama).

Da bi sačuvali besplatan status aplikacija i igara programeri i izdavačke kuće uveli su „freemium“ model rada, koji korisnicima omogućava da besplatno preuzmu aplikaciju ili igru, ali da kroz plaćanja u aplikaciji ili igri mogu da otključaju sve sadržaje ili osete pun potencijal sadržaja. Dati jedan dolar, oko 110 dinara, za aplikaciju koja nije „freemium“ za većinu korisnika nije nikakva naučna fantastika, ako im je ta aplikacija ili igra zaista potrebna, a mnogi možda i ne znaju da ne moraju da imaju internet ili kreditnu karticu za plaćanje, nego da je dovoljna i standardna, koja se lako i brzo može dobiti u bilo kojoj banci (Visa, MasterCard).

Oglasi su najgori

Ne samo da su oglasi u igrama i aplikacijama dosadni (i sve veći, a počeli su i video oglasi da nam iskaču) nego dokazano usporavaju rad telefona, jer „burgijaju“ non-stop u pozadini, troše internet saobraćaj i da biste ih se rešili iz aplikacije ili igre morate da platite nekad i više nego što bi vas originalno koštala aplikacija koja nije „free“. Još jedna vrlo važna i dokazana stvar za reklame – ubijaju bateriju, drastično smanjujući vreme autonomije uređaja!

Dakle, zbog oglasa imate tri razloga da odustanete od besplatnih aplikacija: troše kredit tj. data saobraćaj, usporavaju telefon i smanjuju trajanje baterije, a sve su veći i agresivniji…

 Flush, Aplikacije, Android Izvor: MONDO portal.

Plaćanje u aplikaciji „skupo košta“

Skinuli ste aplikaciju ili igru za „dž“, ali da biste otključali sve svetove ili likove morate da platite. Odjednom možete da igrate samo pet života ili pet partija, a onda morate da čekate pet puta po 10 minuta da se energija potpuno „refiluje“. Ili platite i igrate odmah. I „masa“ ljudi to radi - plaća. Znamo „gomilu“ ljudi koji za Candy Crush sagu daju poslednji dinar kredita sa svog pripejd broja da bi igrali dok god to mogu.

Besplatne, a da valjaju

Naravno, nisu sve besplatne aplikacije krš, zato se oslonite na Google, Facebook, Microsoft i druge velike kuće koje su pouzdane. Njihove aplikacije su besplatne, ali prikazuju reklame u nekim slučajevima.

Pogledajte samo Mortal Kombat X na Androidu i iOS-u - SVE SE PLAĆA! Ranije da dobijete lika, da dopunite energiju, da izvlačite dodatne karte, da dodate duše, zlatnike, poboljšate mogućnosti boraca – sve se plaća. A aplikacija je „šatro“ besplatna… Takođe, mnogi korisnici zaborave da zaključaju metode plaćanja na telefonu pa deca, prijatelji ili neko drugi „nakrcaju“ račun na kartici vrlo brzo (u neznanju ili namerno, bilo je i takvih slučajeva).

Lošije aplikacije

U Google Play prodavnici trenutno se nalazi više od 1.6 miliona aplikacija i većina je loša. Deo razloga za tako nešto je u tome što besplatne aplikacije uvek budu lošije dizajnirane, izrađene i održavane od onih koje se plaćaju. To je i zbog toga što mnogi korisnici to i ne očekuju od besplatnih aplikacija. S druge strane aplikacije koje platite očekujete od njih da budu „utegnute“ i da rade „kao sat“. Ovo su samo neki od razloga, ostale pročitajte na Android AUthority.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA