Mobilnost
21.05.2024. / 11:45
Dogovor VW i Renault-a propao, Kinezi ne posustaju: Ima li nade za jeftine evropske elektromobile?
Najnovije

0

0
Xring O1
| 23.05.2025.
Xiaomi predstavio jedan od svojih najvažnijih telefona ikada: Xiaomi 15S...

0
No chill
| 23.05.2025.
Masovna suspenzija ruskih PlayStation naloga: Sony nemilosrdan prema gej...

0
Jako pojačanje
| 22.05.2025.
Udružili se Džoni Ajv i OpenAI: Dizajner najvažnijih Apple uređaja pomaž...

0
Desktop režim
| 22.05.2025.
Vaš telefon uskoro postaje i računar: Google pokazao jednu od najvažniji...

0
AI vrtić
| 21.05.2025.
AI će zameniti učitelje i nastavnike, ali škole neće nestati - "neko mor...
Uređaji

0
Xring O1
| 23.05.2025.
Xiaomi predstavio jedan od svojih najvažnijih telefona ikada: Xiaomi 15S...

0
Desktop režim
| 22.05.2025.
Vaš telefon uskoro postaje i računar: Google pokazao jednu od najvažniji...

0

1

0

0
Brži, bolji, efikasniji
| 20.05.2025.
Najmoćniji mobilni čipset stiže ranije nego što ste očekivali, pokretaće...
Testovi

2
Konačno kod nas
| 09.05.2025.
Testirali smo Anker MagGo Wireless Charging Station (3-in-1 Pad): Tri ur...

1
Najmoćniji
| 29.04.2025.
Testirali smo Samsung Galaxy S25 Ultra: Da li su unapređenja dovoljna?

0
Ozbiljan izazivač
| 14.03.2025.
Testirali smo Realme 14 Pro seriju: Slatke muke ako tražite telefon u sr...

2
Korisno
| 12.03.2025.
Testirali smo A1 MultiSIM: Jedan broj na tri uređaja konačno u Srbiji

0
Kompakt
| 12.03.2025.
Testirali smo Samsung Galaxy S25: Kompaktni flegšip izuzetnog dizajna i ...

0
Ipak može
| 28.02.2025.
Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.
Slanje komentara nije uspelo.
Nevalidna CAPTCHA
Miki
Sa skoro prepolovljenom prodajom novih auomobila, auto industrija u evropi je povecala dobit za oko 10%. Do kovida se prodavalo oko 17 miliona novih vozila, a 2023 10.5 miliona. Pad u prodaji je konstantan ali je zarada veca. Sad vi vidite koliko deru na automobilima. Kineski proizvodjaci su ostavili normalnu marzu, tako da jedan Gelly Atlas Pro, auto velicine Honde CRV, u punoj opremi je 20.000 eur jeftiniji ( kosta 30.000 eur). Atlas je dizel, CRV je hibrid, na razliku u tehnologiji moze da da ode 6-7 hiljada eur, maksimum, znaci opet je daleko jeftiniji. Auto ima garanciju 5 godina i izgleda odlicno. Pri cemu je CRV u svojoj klasi jedan od najboljih i “najpristupacnijih” modela. Evropski modeli cepaju uveliko preko 60.000 eur.
Baja
@Miki Zamisli da daš 30K evra i voziš kinesku kantu?
Miki
Ameri uveli Kinezima 100% tarifu. Samo znaju samkcije uvoditi, glupani su napravili Chevy Volt prvi ali su i dalje u tehnoloskom zaostatku.
Alex
Cudim se da nasi celicni prijatelji nisu u Srbiji napravili neku fabriku za EV, pored tolike ljubavi prema Srbima?
W
@Alex Čudim se da naši nemački prijatelji ne zatvore neku fabriku u nemačkoj i presele je za Srbiju
Saša
@Alex Zato što bi odmah zatim uveli dodatne poreze za automobile proizvedene u Evropi a nisu iz eu. Ovako naprave u Mađarskoj, i ako nekom padne na pamet neka glupost čika Orban lupi veto
beogradska seljačina
Dnevna doza debiloza.
Dno
Hteli su, ali dok se svi ugrade izasao bi 40 000€ pa su morali odustati. Sreca pa je kineska automobilska industrija u naletu.