Dogovor VW i Renault-a propao, Kinezi ne posustaju: Ima li nade za jeftine evropske elektromobile?

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mobilnost
21.05.2024. / 11:45

Dogovor VW i Renault-a propao, Kinezi ne posustaju: Ima li nade za jeftine evropske elektromobile?

Komentari 8

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Miki

Sa skoro prepolovljenom prodajom novih auomobila, auto industrija u evropi je povecala dobit za oko 10%. Do kovida se prodavalo oko 17 miliona novih vozila, a 2023 10.5 miliona. Pad u prodaji je konstantan ali je zarada veca. Sad vi vidite koliko deru na automobilima. Kineski proizvodjaci su ostavili normalnu marzu, tako da jedan Gelly Atlas Pro, auto velicine Honde CRV, u punoj opremi je 20.000 eur jeftiniji ( kosta 30.000 eur). Atlas je dizel, CRV je hibrid, na razliku u tehnologiji moze da da ode 6-7 hiljada eur, maksimum, znaci opet je daleko jeftiniji. Auto ima garanciju 5 godina i izgleda odlicno. Pri cemu je CRV u svojoj klasi jedan od najboljih i “najpristupacnijih” modela. Evropski modeli cepaju uveliko preko 60.000 eur.

Baja

@Miki Zamisli da daš 30K evra i voziš kinesku kantu?

Miki

Ameri uveli Kinezima 100% tarifu. Samo znaju samkcije uvoditi, glupani su napravili Chevy Volt prvi ali su i dalje u tehnoloskom zaostatku.

Alex

Cudim se da nasi celicni prijatelji nisu u Srbiji napravili neku fabriku za EV, pored tolike ljubavi prema Srbima?

W

@Alex Čudim se da naši nemački prijatelji ne zatvore neku fabriku u nemačkoj i presele je za Srbiju

Saša

@Alex Zato što bi odmah zatim uveli dodatne poreze za automobile proizvedene u Evropi a nisu iz eu. Ovako naprave u Mađarskoj, i ako nekom padne na pamet neka glupost čika Orban lupi veto

beogradska seljačina

Dnevna doza debiloza.

Dno

Hteli su, ali dok se svi ugrade izasao bi 40 000€ pa su morali odustati. Sreca pa je kineska automobilska industrija u naletu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…