Manja je, jeftinija i prelazi 1.000 km bez punjenja: Najveći kineski proizvođač već koristi bateriju koja menja pravila

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mobilnost
13.04.2024. / 12:21

Manja je, jeftinija i prelazi 1.000 km bez punjenja: Najveći kineski proizvođač već koristi bateriju koja menja pravila

Komentari 4

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Bezteksta

1000 km bez punjenja,pa jel to baterija za jednokratnu upotrebu?

Kreće godina raspleta

S'obzirom na neuobičajeno agresivan broj YT priloga koji mi iskaču sa pljuvačinom po novom Xiaomi EV-u, čini se da su se u Tesli dobrano zabinuli za svoju budućnost.

Сава

Надалеко чувена,квалитетна кинеска роба.

Марко

@Сава Очигледно да никада ниси радио са њима. Упознао сам такве професионалце, са опремом о којој компаније са којима радимо по Европи могу само да сањају, да су овакви коментари заиста забрињавајући. Та потреба да омаловажавамо друге а сами не умемо бицикло да направимо је невероватна. Пре десет година их није било на ауто мапи планете, данас праве возила која су "раме-уз-раме" са компанијама које постоје 100+ година. За десет ће бити тренд-сетери. Сви ћемо возити њихова возила једино је питање да ли ће хтети да нам их продају по некој нама "добацивој" цени. Ми смо сада сиротиња за њих.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…