Mobilnost
26.02.2024. / 17:34
Glavna konkurencija kragujevačkom Pandi: Predstavljen električni Renault 5, novi igrač u "jeftnoj areni"
Najnovije

0
Evo kako
| Pre 21 h
4 greške prilikom čišćenja zbog kojih možete pokvariti televizor: Ovo ni...

0
Potpuno novo
| Pre 22 h
Tradicionalni hitovi kakve još niste čuli: Pobednik Curious X platforme ...

0
Čekamo te
| Pre 22 h
SmartLife te zove na praksu: Pridruži se našem timu i započni karijeru u...

0
šta i?
| 28.03.2025.
iPhone, iPad, iMac, iPod: Mnogi ne znaju da slovo "i" u nazivu Apple pro...

1
Galaxy A 2025
| 27.03.2025.
Počela prodaja Galaxy A56, A36 i A26 telefona u Srbiji: Evo koliko košta...

1
4o Image Generation
| 27.03.2025.
Zašto je svet "odlepio" za novom ChatGPT funkcijom: Ljudi ne mogu da pre...
Uređaji

0
šta i?
| 28.03.2025.
iPhone, iPad, iMac, iPod: Mnogi ne znaju da slovo "i" u nazivu Apple pro...

1
Galaxy A 2025
| 27.03.2025.
Počela prodaja Galaxy A56, A36 i A26 telefona u Srbiji: Evo koliko košta...

0

0
Topliji dani
| 26.03.2025.
Top 5 ideja kako da najbolje iskoristite proleće - i uređaji koji će vam...

0
Zvučna enklava
| 26.03.2025.
Slušate muziku, a niko oko vas je ne čuje: Nova tehnologija menja sve - ...

0
Vidimo se?
| 25.03.2025.
Apple će dodati kameru u Apple Watch: Neće služiti za selfije, ali ima v...
Testovi

0
Ozbiljan izazivač
| 14.03.2025.
Testirali smo Realme 14 Pro seriju: Slatke muke ako tražite telefon u sr...

2
Korisno
| 12.03.2025.
Testirali smo A1 MultiSIM: Jedan broj na tri uređaja konačno u Srbiji

0
Kompakt
| 12.03.2025.
Testirali smo Samsung Galaxy S25: Kompaktni flegšip izuzetnog dizajna i ...

0
Ipak može
| 28.02.2025.
Testirali smo Huawei Mate X6: Premijum izrada i kamere koje podižu sve n...

0
Cena-kvalitet
| 27.02.2025.
Testirali smo Redmi Note 14 Pro+ 5G: Odličan kandidat za novog šampiona ...

0
Ogromnih 6.600mAh
| 24.02.2025.
Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.
Slanje komentara nije uspelo.
Nevalidna CAPTCHA
alokiN
Elektricni automobili su najveca prevara modernog doba. Dobri za okolinu samo onde gde se voze, gde se proizvode su smrt za ekologiju. Da bi se proizvela baterija, samo ona, od vadjenja litijuma do ugradnje iste, za prosecan elektricni auto u okolinu se ispusti vise stetnih materija nego sto to uradi jedan auto sa euro5 motorom za zivotni vek od 20 godina. Uostalom kada nam dodje rio tinto videcemo to i uzivo.
Pera Pisar
@alokiN Proizvođači baterija polako izbacuju litijum iz upotrebe i koriste druge materijale, i za 10 - 15 godina baterije će se u potpunosti praviti bez njega. Samo što korumpirani političari odbijaju da vide!
Remco
@alokiN Slažem se. Plus je neophodna i električna energija za njihovo punjenje, a u državama poput Srbije su i dalje glavni izvori iste termoelektrane. Sa druge strane, pisalo se i o značajno bržem trošenju guma kod električnih automobila, što je i logično, s obzirom na težinu (zašta su opet krive baterije) i veći obrtni momenat. To sve ne znači da su ovakvi automobili loši, samo da trenutno nisu dovoljno dobri. Ali, što kaže drugi komentar, litijumske baterije će vrlo brzo biti potpuno prevazidjene, pa će uskoro sve imati više smisla. Pozdrav!
bole
@alokiN pa ne vrse oni nuzdu tu gde jedu vec imaju klozete tamo gde ljudima ne smeta da zive u klozetu,bitno da je kod njih cisto.