Kućni aparati proizvedeni u Srbiji dobitnici prestižne nagrade za održivost | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kućni aparati proizvedeni u Srbiji dobitnici prestižne nagrade za održivost

U poslednjih pet godina Hisense grupacija za proizvodnju kućnih aparata koristi 38 posto manje vode i 24 posto manje struje.

 Kućni aparati proizvedeni u Srbiji dobili prestižnu nagradu Izvor: Hisense

Hisense Europe, proizvođač kućnih aparata pod brendovima Hisense i Gorenje iz Srbije, Slovenije i Češke, nagrađen je srebrnom medaljom EcoVadis.

EcoVadis procenjuje preko 100.000 kompanija, u više od 200 različitih industrija i 175 zemalja, a srebrna medalja svrstava kompaniju Hisense Europe u kategoriju onih koje već danas posluju tako da ostvare minimalan uticaj na svoje lokalno, ali i globalno okruženje, koje će štititi i ubuduće.

Zbog toga je renomirana poslovna nagrada EcoVadis dokaz posvećenosti održivim poslovnim praksama, ali i podstrek stalnim naporima kompanije da smanji svoj uticaj na planetu i promoviše društvenu odgovornost.

Održivost, jedan od primarnih ciljeva

Hisense Europe je sa svojim brendovima Hisense i Gorenje postavio ambiciozne ciljeve održivosti fokusirane na pet ključnih oblasti, uključujući životnu sredinu, održive proizvode, održivi lanac snabdevanja, ljude i društvenu odgovornost, kao i nove poslovne modele. Ovi ciljevi uključuju smanjenje potrošnje energije kroz optimizaciju obnovljive energije, povećanje upotrebe recikliranih materijala u proizvodima, smanjenje otpada, promovisanje održivog transporta i poboljšanje održivosti lanca snabdevanja.

Fokus kompanije na održivost je očigledan i u njenim naporima da reciklira 96% generisanog otpada, koristi 100% recikliranu ambalažu do 2024. godine i smanji emisiju CO2 proizvedenu transportom.

Proizvodi koji manje štete okolini

Kompanija već neko vreme veoma aktivno radi na smanjenju svog karbonskog uticaja, uključujući potrošnju energije tokom proizvodnje, materijale koji se koriste u proizvodima i njihov životni vek, kao i procese pakovanja i transporta.

U ovim oblastima, Hisense Europe je ostvario značajan napredak u poslednjih pet godina smanjenjem potrošnje vode za 38 posto i smanjenjem potrošnje električne energije za 24 posto.

Kućni aparati Hisense i Gorenje napravljeni su od ekološki ispravnih i razgradivih materijala i podvrgnuti rigoroznom testiranju kako bi se produžio njihov vek trajanja. Važan aspekt je i dostupnost rezervnih delova i lako servisiranje proizvoda.

Veća društvena odgovornost

EcoVadis ocenjivanje održivosti i proces procene primenjuju se ne samo na ekološki, već i društveni i etički učinak kompanija. Hisense Europe je sa brendovima Hisense i Gorenje dobio srebro i za svoju posvećenost promovisanju etičkih poslovnih praksi, kao što je stvaranje jednakih mogućnosti za sve i uspostavljanje kulture deljenja znanja.

Ulaganje u lični i profesionalni razvoj zaposlenih jedan je od ključnih prioriteta. Zbog toga je u Hisense Europe ukupan broj časova obuke u 2021. godini bio je više od 136.000, što čini 20 sati po zaposlenom. Jedan od njihovih ciljeva je i promovisanje važnog balansa između posla i privatnog života i aktivnog načina životnog stila.

"Održivost je u srži naših vrednosti i nastavićemo da naporno radimo na smanjenju uticaja na životnu sredinu i promovisanju društvene odgovornosti. Ovaj sertifikat je veliko dostignuće i ponosni smo što smo deo EcoVadis zajednice", rekao je Hanson Han, izvršni direktor Hisense Europe.

Hisense Europe će sa svojim brendovima Hisense i Gorenje nastaviti da radi na održivosti i etičkim poslovnim praksama, uvek nastojeći da poboljša i pozitivno utiče na društvo i životnu sredinu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 2

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Milos

Jako je cudno kad jedan proizvodjac bele tehnike promovise odrzivost u smanjenju vode upotrebe reciklirane plastike itd .Pa da pravite uredjaje koji su pouzdani ,tehnicki pristupacni za servis ,manje bi bilo i odpada i bacanja uredjaj po isteku garancije . Sve dok se masovne proizvodnje uredjaja koji po konstrukciji nisu predvidjeni da dugorocno zadovolje potrebe potrosaca ne mogu da se poprave ili je neisplativa popravka imacemo problem sa smecem ,vecim karbon otiskom ,vecom potrosnom vode . Proizvodi sa konstrukciskim resenjima koji su predvidjeni da se posle odredjenog broja ciklusa ,radnih sati pokvari ne mozemo govoriti o ocuvanju prirode ,resursa ,vode i cistoci zraka..

Milan

@Milos Nažalost u pravi si...!