Popularna aplikacija za razmenu poruka širi svoj uticaj u Srbiji.
Viber (kako sami kreatori aplikacije kažu u saopštenju, a izjavili su to i ranije tokom intervjua datih drugim medijima, pravilno se izgovara VAJBER), jedna od popularnih aplikacija za razmenu poruka, objavio je postavljanje Atanasa Rajkova za Generalnog Direktora Vibera za Centralnu i Istočnu Evropu.
Viber danas ima više od 600 miliona jedinstvenih korisnika širom sveta, a Centralna i Istočna Evropa su jedan od tri najzastupljenija regiona na svetskom nivou. Ovim potezom, Viber nastavlja sa primenom strategije razvoja i održavanja jake baze korisnika u regionu - uvođenjem lokalizovanog marketinškog pristupa.
“Primetili smo snažan rast u Centralnoj i Istočnoj Evropi i želimo da nadograđujemo potencijal kroz lokalizovan marketing i strategiju sadržaja za korisnike širom regiona” izjavio je Mark Hardi, Generalni direktor marketinga Vibera.
U okviru svoje strategije, Viber konstantno kreira nove, zabavne funkcije za svoje korisnike, počev od široke ponude zabavnih digitalnih “stikera”, do “Javnih četova” za diskusiju koji omogućavaju korisnicima razmenu poruka sa poznatim ličnostima iz sveta zabave, kulinarstva, sporta, muzike itd.
Lokalizacija je ključni deo nove strategije, i Atanas će nastojati da - kroz stvaranje partnerstava u skladu sa kulturom i duhom domaće sredine - ostvari ključni cilj Vibera, a to je povezivanje sa životno važnim momentima svojih korisnika, svakodnevno širenje pozitivnih vibracija i stvaranje povoda za lepe i plemenite događaje.
Pratite nas na Facebooku, Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.