Stiv Džobs se prevrće u grobu! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stiv Džobs se prevrće u grobu!

Apple će navodno uskoro predstaviti nešto za šta je Džobs svojevremeno govorio da je "nepotrebno i niko ga ne želi"!

  Izvor: AP/Marcio Jose Sanchez

Portal "PhoneArena" piše da je Apple analitičar Ming Či-Kuo, jedan od najverodostojnijih izvora kada su vesti iz Kupertina u pitanju, najavio da će Apple uskoro predstaviti olovku (stylus) kao aksesoar za iPad Pro.

"Olovka će biti predstavljena u drugoj polovini godine, i znatno će olakšati korišćenje gedžeta jer je, kao što je poznato, preciznija od prstiju, i zgodnija za korišćenje od miša ili tastature. Biće ponuđena kao aksesoar, dakle neće se dobijati uz iPad, pošto nije neophodna za njegovo korišćenje. Drugi razlog zbog kog ćete moći da birate želite li olovku ili ne, je činjenica da bi, ako bi se prodavala u paketu sa iPadom, znatno podigla njegovu ionako visoku cenu", navodi taj portal.

Ako je istina da se u Kupertinu trenutno radi na olovci, to znači da se Stiv Džobs "prevrće u grobu", pošto je u više navrata govorio kako takva pomagala nisu neophodna niti poželjna za korišćenje.

"Kome treba olovka? Morate prvo da je nabavite, pa onda negde da je čuvate, pa je onda izgubite... Bljak. Niko ne želi olovku", rekao je Džobs 2007. na MacWorldu.

VideoStiv Džobs o olovci

"Olovka neće biti neophodna, ali Apple će ciljati na određenu grupu korisnika. Ideja je da bude namenjena korisnicima u korporativnom sektoru, kao i u domenu obrazovanja. Za sada neće imati nikakve posebne performanse, puniće se Lightning punjačem i biće proizvedena u 2-2,5 miliona primeraka", navodi Ming Či-Kuo.

Vaše utiske čekamo u komentarima i na MobIT Facebook stranici, gde možete pratiti najnovije vesti o telefonima, gedžetima, igrama...

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA