Google Glass je došao do kraja svoje prve faze. Obećavao je mnogo, ali...
Da li su u Google baš "iskopirali" Da Vinčijevu viziju ili su sami došli do toga, tek pojava ovih sajber-cvikera nagoveštavala je veliku popularnost.
Međutim, Google Glass nije zaživeo onako kako se očekivalo. Zbog toga je kompanija objavila kraj ere ovog svog proizvoda, čija je cena, u Explorer verziji, bila 1.500 dolara.
Kada se pojavio ovaj, relativno skup, proizvod, moglo se konstatovati da osim tog futurističkog izgleda i nema baš specifikacije koje bi ostavile bez daha ili vas naterala da kažete: "waaauuuu".
Test verzija naočara, koja se prodavala po ceni od 1.500 dolara i izrađena je u 8.000 komada, a dobili su je nasumično odabrani, prethodno prijavljeni građani Amerike, imala je kameru rezolucije pet megapiksela, sa 720p HD videom i mali providni ekran sposoban da projektuje sliku veličine do 25 inča na udaljenosti od 2.4 metra. Interna memorija od 16 GB, od koje je korisniku na raspolaganju oko 12, proširiva je preko Google Drive servisa, a na uređaju se nalaze i Wi-Fi, Bluetooth, microUSB konektor i zvučnik. Tu su, naravno i GPS navigacija i SMS poruke.
Pričalo se o tome kako se proizvod nije baš razvijao u smeru u kojem je to Google želeo, a poslednjih godinu dana se i nije mnogo pričalo o Google naočarima. Da nešto ne štima kako treba svedoči i to što se jedan od sonivača Google Sergej Brin nikada u javnosti nije pojavio sa ovim gedžetom.
Dve godine nakon pokretanja programa, Google je saopštio da odustaje od ovog proizvoda.
Od sledeće nedelje, kompanija će prestati da primati narudžbine za naočare, ali će, kako je saopšteno, i dalje podržavati kompanije koje koriste Glass.
Glass je prošao kroz mnoge kontroverzne situacije kao što su zabrane nošenja istih u određenim restoranima, a često se pričalo i o problemima sa privatnošću i sigurnošću. Isto tako govorilo se kako osobe sa naočarima izgledaju vrlo neobično (da ne kažemo nešto jače).
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.