Jedna od "vladarki" društvenih mreža pojavila se na IT konferenciji i održala "predavanje" ne samo o njenoj hit igri, nego i kako da budemo hit na društvenim mrežama.
Možda ne znate, ali Kim Kardašijan će ove godine od svoje iOS i Android igre zaraditi oko 200 miliona dolara i Ubisoft, Gameloft, EA i drugi izdavači ne mogu da veruju da je to tako! Jedna prosta, praktično igra koja i nema radnju, Kim Kardashian Hollywood, zaradiće stotine miliona dolara više nego njihovi naslovi koji se razvijaju godinama i sa budžetom koji je gotovo ravan Kiminoj zaradi od igre.
Ali život je takav, nekome majka, a nekome...
Nego, Kim je zahvaljujući toj igri gostovala na Recode Code/Mobile konferenciji posvećenoj tehnologiji i komunikacijama i u razgovoru sa Karom Svišer, ženom koja je osnovala Re/Code biznis, podelila sa svima svoja tri pravila kako da i mi budemo hit na društvenim mrežama.
1. Twitter koristitie kao Google
"Probudim se i odem na Twitter da vidim šta se dobro jede danas u gradu. Tamo je prava ekipa za tako nešto", sigurna je Kim Kardašijan Vest.
Dakle, koristite Twitter za pretragu fensi stvari, potragu za "in" mestima, modnim savetima i svakojakim drugim aktivnostima koje "običnom" svetu izgledaju potpuno nadrealno.
2. Obavezno budite na Instagramu
"Na Instagramu mogu da budem zaista kreativna pa čak i intimna. Nisu samo reči u pitanju, nego i to što imam "teksture" na raspolaganju", kaže Kim.
Da vam prevedemo - deo sa intimom znači što više slika zadnjice, grudi i stomaka sa što manje odeće. Cipele, haljine, tuce selfija su, takođe, neophodni, ali i pokoja porodična fotka.
3. Pravilo "samo tri fotke"
"Nikada nemojte kačiti na društvene mreže više od tri slike s istog mesta, to je opterećujuće za "feed" društvene mreže", sigurna je Kardašijan Vest.
Čisto da znate, Kim na Twitteru ima 25 miliona pratilaca, na Fejsu 24, a na instagramu 20!
Čekamo vaše komentare i savete ispod vesti i na Facebooku!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.