Kupila ga je japanska kompanija Rakuten, koja se bavi internet poslovanjem.
Sem toga, Viberovu bazu od 300 miliona korisnika u 193 zemlje Rakuten želi da iskoristi za bolje pozicioniranje na svetskom tržištu, na kojem već ima oko 200 miliona korisnika. Nema dodatnih informacija o tome šta za korisnike znači ova promena, ali pretpostavljamo da će sve nastaviti da funkcioniše na uobičajeni način.
Rakuten, koji se nadmeće sa Amazonom i Yahooom, u Japanu ima uspešnu mrežu za onlajn kupovinu. Ova kompanija već je vlasnik društvene mreže Pinterest i kanadskog proizvođača elektronskih čitača knjiga Kobo. Rakuten je u 2013. godini udvostručila profit na 427 miliona dolara.
Pre ove najave šuškalo se da Viber želi da kupi kineski WeChat.
MONDO MobIT čeka vas i na Facebooku, a ne zaboravite da nam tvitujete "Zašto bi baš vi trebalo da osvojite originalni antivirus softver".
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.