Mali Francuz prkosi velikim igračima | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mali Francuz prkosi velikim igračima

Francusko-kineska firma Wiko, do prošle godine gotovo nepoznata, u 2013. postala je broj tri u sektoru pametnih telefona u Francuskoj, s tržišnim udelom od 18 odsto.

  Izvor: Promo.

Uspeh kompanije Wiko iz Marseja je gotovo spektakularan, piše francuski list Figaro. Kompanija je osnovana u februaru 2011, a već 2013. prodala je oko dva miliona  smartfona, što je četiri puta više nego tokom 2012. godine.

Mada zasad ne raspolaže aparatima četvrte generacije, Wiko postaje ozbiljan konkurent Apple i Samsung kompanijama, budući da nudi telefone po tri do četiri puta nižim cenama.

Aparati Wiko zasad se ne prodaju kod operatera, već u velikim distributivnim lancima i putem internet kupovine, koja je u Francuskoj u zaletu. Kada se tokom 2014. godine pojave u prodaji kroz operatorsku mrežu očekuje se da Wiko naraste i do 30 odsto tržišnog udela samo u Francuskoj.

Uprkos tome što je reč o francusko-kineskoj kooperaciji, Wiko, kako navodi list, igra i na kartu patriotizma kod francuskih klijenata. Partner ove francuske firme nalazi se u Šenženu, na jugu Kine, čitavih 9.000 kilometara od Marseja, a reč je o kompaniji Tinno koju je osnovao 30-godišnji Lin Venhong, 2005. godine. Prve telefone prodavao je u Pakistanu, Indoneziji, Vijetnamu i Bangladešu. U 2011. ova kineska firma prodala je oko 14 miliona telefona u svetu, po prosečnoj ceni od 23 dolara.

Iste godine, Tinno je ušao na tržište telefona 3G i ostvario saradnju s proizvođačima u Italiji i Rusiji, i otvorio prvu evropsku filijalu, u Francuskoj, koja je već počela s prodajom na tržištima Nemačke, Alžira, Španije, Portugalije i Italije.

Više o Wiko telefona naći ćete OVDE, a nas možete posetiti i na Facebook stranici!

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Ovo ne smete propustiti

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA