Turske sapunice i rijaliti programi predvode listu za 2013 godinu.
Kompanija Google objavila je godišnji Zeitgeist izveštaj, pregled 2013. godine kroz kolektivne oči sveta na internet, nudeći jedinstvenu perspektivu najznačajnijih događaja godine i najzanimljivije trendove pretrage i u Srbiji.
Ovogodišnje pretrage pokazuju nastavak snažnog rasta interesovanja za popularne i zabavne sadržaje – u samom vrhu najpretraživanijih pojmova su popularne sapunice i rijaliti program.
Najpretraživaniji pojmovi u Srbiji:
1. Kako vreme prolazi
2. Farma 5
3. Sulejman Veličanstveni
4. Paul Walker
5. Veliki brat
6. Ljubav i kazna
7. Eurobasket 2013
8. Australian Open 2013
9. Gangnam Style i
10. Nemoguća Misija.
Najpretraživanije domaće ličnosti u Srbiji:
1. Sara Jovanović
2. Jelena Golubović
3. Jovanka Broz
4. Mina Milenković
5. Tijana Ognjanović
6. Stanija i Fillip
7. Soraja
8. Dolores Lambaša
9. Mirna Radulović i
10. Josif Tatić.
Za više informacija o globalnom Google Zeitgeist izveštaju, možete koristiti interaktivnu vizualizaciju podataka ili pogledati godišnji video koji su dostupni na OVOJ Google stranici.
Kako se sprovodi Zeitgeist Google istraživanje
Google predstavlja Zeitgeist internet (nemački naziv za "duh vremena") sumirajući milijarde pretraga napravljenih tokom godine. Pored Zeitgeist izveštaja krajem godine, koji ukazuje na dominantne trendove 2011 godine, postoji i nekoliko alatki koje daju uvid u globalne, regionalne, prethodne ili sadašnje trendove pretraga. Google Zeitgeist alatke ne mogu biti korištene da bi se identifikovali pojedinačni korisnici, jer se pretraga zasniva na anonimnom, agregiranom izračunavanju koliko se šesto koja pretraga javlja tokom određenog perioda vremena.
Vidimo se i na našoj Facebook MobIT stranici, gde vas čeka gomila "mobilnih" fotki i vesti!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.