iPhone 5S "razbija" u Kini | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

iPhone 5S "razbija" u Kini

Odličan početak prodaje novog iPhona 5S, i pored skromnih prognoza, obezbedio je tom modelu poziciju broj jedan u smartfon trci.

  Izvor: Promo.

Kinezi obožavaju novi iPhone 5, koji je u oktobru bio najprodavaniji smartfon, zbog čega je Apple kompaniji sa tri odsto u septembru doneo udeo na tržištu od preko 12 odsto! iPhone 5S sada čini 10 odsto svih iPhone uređaja u funkciji, dok iPhone 5C čini oko 3.5 odsto.

Kompanija CounterPoint Research koja je obavila istraživanje tržišta navodi da će iPhone 5S lako ostati najprodavaniji smartfon u Kini, jer se u toj zemlji otpočinje (po prvi put) prodaja iPhona preko mobilnog provajdera China Mobile, koji ima preko 750 miliona pretplatnika. Druga bitna činjenica je to što se u Kini za dve nedelje očekuje puštanje u rad prve 4G mreže, koje iPhone 5S podržava, piše Gardijan.

Kinesko smartfon tržište beleži najveći rast u svetu, koji na godišnjem nivou iznosi oko 52 odsto, što je za 12 odsto veće od svetskog proseka. Najpopularniji brend još uvek je Samsung. Ipak, korejski proizvođač je do pojave modela Note 3 nekoliko meseci beležio pad, pa je tako sa preko 20 odsto udela pao na oko 18. Dramatičan pad popularnosti zaustavio je Note 3, koji je za samo mesec dana udeo samsunga na tržištu povećao sa oko 15 na 18 odsto. Drugi po popularnosti je Lenovo, a treći Apple.

Najprodavaniji smartfoni u oktobru u Kini bili su:
- iPhone 5S
- iPhone 5
- Samsung Galaxy S4
- iPhone 5C i
- Samsung Galaxy Note 3.

Analitičke kompanije predviđaju da će iPhone 5S biti hit praznične sezone i da će poslednji kvartal 2013. biti u znaku Apple mobilnih telefona, koji će biti najprodavaniji na gotovo svim tržištima.

Vidimo se i na našoj Facebook MobIT stranici, gde vas čeka gomila "mobilnih" fotki i vesti!

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA