Tvrd je orah taj Snapchat, a Facebook baš rešio da dreši kesu! Ipak, ništa mu ne vredi, pa ni utrostručena ponuda za otkup!
Mladi ljudi širom sveta, posebno oni u dobu od 15 do 25 godina, svi više umesto Facebooka koriste mobilne društvene mreže poput Snapchata, navodi se u istraživanju Peu research. Na toj mreži, koja omogućava i slanje fotografija, korisnici nedeljno razmene oko 90 miliona fotki.
Wall Street Journal opet donosi vest o neuspešnoj prodaji Snapchat servisa. Ne zato što je ponuda stigla opet od Facebooka, nego zato što Snapchat trenutno nije na prodaju.
Prema izvorima tog medija Snapchat je drugi put za mesec dana odbio ponudu Fejsa, koja je ovog puta utrostručena i iznosila je oko tri milijarde dolara! Izvršni direktor kompanije i njen koosnivač, Evan Špigel, odbio je ponudu uz obrazloženje da im novi vlasnik trenutno ne treba i da će o tome razmišljati tek od sledeće godine.
U međuvremenu korisnika Snapchat servisa biće sve više i više, a to će doneti i veću vrednost kompaniji. Više o Facebookovom prvom pokušaju da kupi Snapchat možete čitati OVDE.