Imati Facebook stranicu koja reklamira neki proizvod apsolutno je nedovoljno da bi ona postala popularna i vidljiva milionima korisnika širom sveta.
Ono što će posebno obradovati manje vešte korisnike: svega tri klika je dovoljno da se aplikacija doda željenoj biznis stranici, nakon čega su na raspolaganju brojni šabloni za online prodavnice, kupone sa popustima (koji vode potencijalnog kupca sa interneta u radnju), raznorazna takmičenja i prezentovanja proizvoda, ali i mnoštvo drugih mogućnosti, a sve u cilju bolje prodaje artikala ili usluga.
S obzirom na to da se stranicom upravlja sa jednog mesta i nema potrebe za kupovinom i korišćenjem više različitih alata, ManageFB omogućava uštedu vremena, novca i povećanu produktivnost. Odlično je rešenje kako za samostalni, tako i za timski rad pošto sistem može tako da se konfiguriše da čuva sve informacije o članovima i zaposlenima.
Osnovu ManageFB sistema čini skup alata neophodnih za kvalitetno vođenje poslovnih Facebook profila: od istraživanja tržišta, praćenja interesovanja korisnika, posete stranicama sa sličnim proizvodima (koji žele da se reklamiraju) do upoređivanja sa identičnim stranicama iz regiona i sveta. To jasno govori da je reč o jednom veoma kompleksnom proizvodu, spremnom da biznis korisnicima ponudi ne samo pravi pregled tržišta već i da da neke orjentacione procene, kako bi se njihov proizvod prodavao, tj. kotirao i na nacionalnom nivou, regionalno i globalno.
Kako bi uspeo u svojoj nameri da maksimalno opipa puls Facebooka i tržišta, ManageFB koristi nekoliko veoma moćnih alata: Market i MyMarkets, koji služe za analiziranje tržišta po kontinentima, regionima, državama, kategorijama i brendu, ili Trend koji se koristi za analiziranje postova, komentara, pisanja i trendova na Facebooku, a sve to na osnovu zadatih ključnih reči, a korisnicima alata pokazuje kakav feedback dobijaju od svoje publike.
ManageFB pored administriranja strana ima i mogućnost prikupljanja informacija o fanovima, što je veoma korisna stvar pogotovo ako se javi potreba da fanovi vremenom budu informisani ili direktno kontaktirani o raznoraznim pogodnostima koje se nude za kupovinu nekog proizvoda i usluga ili akciji koja je u toku, a želite da veliki broj ljudi dobije obaveštenje o istoj.