Kad se gleda fudbal na Twitteru sve pršti | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kad se gleda fudbal na Twitteru sve pršti

Nova studija otkriva kako fanovi sa tribina pokreću preko jedne trećine svih priča o utakmici na društvenim medijima. Svi bi da budu trener i selektor i na Twitteru.

  Izvor: Promo.

Istraživanje koje je sproveo HTC, zvanični pametni telefon UEFA Lige šampiona i Lige Evrope, otkriva kako fudbalski fanovi na stadionima širom Evrope debatuju na društvenim mrežama i čine preko trećine (35 odsto) svih lokalnih tvitova o svakoj utakmici.

U prvoj studiji ove vrste, podaci koji su prikupljeni tokom četiri utakmice na početku ove sezone UEFA Lige šampiona po grupama, pokazali su da navijači koji utakmicu posmatraju na stadionu imaju skoro deset puta više tvitova po navijaču od TV gledalaca, od prostog ćaskanja o aktivnostim na terenu, do deljenja slika i momenata kako bi svi znali da su bili na licu mesta.

Velike utakmice sada su česti sadržaji na Twitteru, jer i do 83 odsto navijača koristi drugi ekran dok gleda fudbal, a pametni telefon očigledno igra

centralnu ulogu u interakciji sa igrom, ali ponajviše na samoj utakmici. Upoređujući konverzacije navijača na stadionima sa tvitovima iz ostatka zemlje prvi put, studija je otkrila da navijači na stadionima uživaju u mogućnosti da budu amateri-analitičari u konverzacijama o utakmici - pominjući rezultat (24 odsto tvitova), golove (23 odsto tvitova) i rukovodstvo (14 odsto tvitova), ali takođe uživaju i u tome što mogu da se pohvale da su noć proveli na stadionu.

Studija je takođe otkrila velike varijacije u društvenoj buci širom Evrope - dok su navijači FK Čelzija bili "najglasniji" (129 tvitova na 100 učesnika), navijači Milana proveli su tihu noć na stadionu (samo 9 tvitova na 100 učesnika) uprkos dramatičnoj završnici za domaći tim. Sve u svemu, publika na stadionima u Velikoj Britaniji (Stamford Bridge) i Španiji (Camp Nou) bila je mnogo bučnija na društvenim mrežama od one u Italiji (Stadio Giuseppe Meazza) i Francuskoj (Stade Vélodrome), jer se među njima odvijalo preko 88 odsto društvenih konverzacija. Studija je pokazala i to da su obimi konverzacije na stadionima širom zemlje takođe odražavali društvenu "buku" svih navijača u zemlji, a oni u Italiji su najtiši i na stadionima i van njih.

Analiza klupskih heštagova, takođe je pokazala da, dok je skandiranje dugo bilo deo identiteta kluba i vrhunac dana utakmice, sada je korišćenje heštagova na Twitteru postalo određeno "društveno skandiranje", na taj način što se identitet navijača spaja i na stadionu i van njega. To je bilo popularno u Francuskoj, Italiji i Velikoj Britaniji, gde je svaki od klupskih heštagova bio iskorišćen preko 1000 puta.

Na kraju, studija je pokazala i da klubovi takođe žele da se uključe u aktivnosti na društvenim mrežama.

Kao zvanični pametni i telefon i partner takmičenja UEFA Lige šampiona i UEFA Lige Evrope, HTC čini takmičenje uzbudljivijim nego ikada pre. Sa karakteristikama poput BlinkFeed na modelima HTC One i HTC One mini, lako je biti u toku sa najnovijim rezultatima i vestima čak i u pokretu, a Ultrapixel kamera snima sve detalje utakmice, čak i pri lošem svetlu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA