Google je ponovo promenio Uslove korišćenja, koji omogućavaju upotrebu vaših podataka i slika kao materijal za Google oglase i reklame.
Internet gigant još jednom je šokirao svet, iako oni ne bi to baš tako nazvali, svojim novim Uslovima korišćenja, koji im garantuju pravo da podatke korisnika koriste, kako se tačno navodi u saopštenju, "recenzijama, oglašavanju i drugim komercijalnim kontekstima".
To praktično znači da Google vaše slike i deo podataka Google može da iskoristi za promociju svojih usluga, kakve su GMail, Google+, kao i za bilo koju drugu uslugu iz svoje ponude.
U kompaniji navode da korisnici nemaju razloga za paniku, jer će se takvi sadržaji plasirati samo korisnicima koji su prijatelji sa korisnicima čiji se podaci koriste za promociju. Ipak, mnogi tvrde da je ovo besraman napad na privatnost svih nas, kojim se legalizuje smovolja po pitanju postupanja sa podacima korisnika, koju Google sprovodi već neko vreme.
U ovim tvrdnjama korisnika, koji su društvene mreže i blogove zasuli kritikama na račun novih Uslova korišćenja, ima dosta toga istinitog, jer sve više regulatornih tela u Evropi i Americi kažnjava kompaniju za povredu prava korisnika i bespravno korišćenje njihovih podataka.
Takođe, mnogi ovaj potez Googla dovode u vezu sa željom da promoviše svoje usluge, poput Facebooka, s tim što će Google to činiti na mnogo većem broju internet mesta, jer se Google reklame nalaze na gotovo svakom sajtu!
Nažalost, da menjamo nove uslove ne možemo, ali možemo da uključimo opciju da NE dozvoljavamo da se naši podaci automatski koriste i samim tim i pojavljuju u Google reklamama.
Pratite ovaj link da to onemogućite.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.