Prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima dostigli su u prošloj godini 8.8 milijardi dolara, a u oblasti digitalnog oglašavanja dominiraju Google i Facebook!
Kako prenosi portal SeeBiz, Google je ostvario prihod od 4.61 milijarde dolara, što je tri puta više nego 2011. godine. EMarketer očekuje da će Google ove godine gotovo udvostručiti prihode od mobilnog oglašavanja, na 8.85 milijardi dolara.
Na drugom mestu, kada je reč o digitalnom oglašavanju, nalazi se Facebook, čiji će prihodi od mobilnog oglašavanja, prema očekivanjima, ove godine biti veći od dve milijarde dolara. To je 333 odsto više u odnosu na 470 miliona dolara prihoda koje je ostvario prošle godine.
I u ukupnoj potrošnji na digitalno oglašavanje Google je ubedljivo vodeći. Vrednost celog tržišta prošle godine procenjuje se na 104 milijarde dolara, od čega je Googlu pripalo 32.73 milijarde dolara. Za ovu godinu eMarketer predviđa da će Google povećati svoje prihode za 38.9 milijardi dolara.
Facebook bi trebao da raste oko 37.6 odsto na području prihoda od digitalnog oglašavanja, s približno 4.3 milijarde dolara 2012. godine, na gotovo 5.9 milijardi dolara ove godine. Facebook već neko vreme testira novi tip reklama za Facebook mrežu na vebu, a čemu ste tačno radi obavezno pogledajte OVDE, jer mogi su nezadovoljni tom najavom.
(MONDO - agencije)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.