Šta će biti novi Facebook? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šta će biti novi Facebook?

Mejlovi, forumi, Facebook - na koji način će u bliskoj budućnosti ljudi zadovoljavati potrebu za razmenom informacija u virtuelnom svetu, za MONDO je ispričao Nebojša Radović, popularni @eniac.

Mnogi smatraju da je prošao zenit Facebooka, a i pojedini portali ukazuju na to, mada to Facebook odlučno demantuje, da je na značajnim tržištima najpopularnija društvena mreža izgubila veliki broj korisnika, kao i da je smanjena aktivnost onih koji još uvek imaju profil.

Specijalista za digitalni marketing i veb dizajner, Nebojša Radović, momak koji je trenutno na master studijama u Hult International Business School u Kaliforniji, u Americi, objašnjava da Facebook za tinejdžere “više nije dovoljno kul, jer su sada tamo i njihovi roditelji, učitelji, bake i ostala dalja i šira rodbina”.

“Da bi jedna društvena mreža rasla potrebno je da joj se priključuju novi korisnici, odnosno mladi ljudi. Ali, konkretno u slučaju Facebooka, pre svega u Americi, on više nije dovoljno kul, jer, jednostavno, tinejdžeri smataju da više nemaju svoju privatnost i ne žele da njihovi roditelji ili učitelji imaju uvid u sve što oni rade”, kaže popularni @eniac, koji od pre devet meseci živi i radi u San Francisku, na izvoru informacija o inovacijama u novim tehnologijama.

Naš sagovornik ističe da će se među novim generacijama promeniti alat koji će zadovoljavati večitu potrebu ljudi da komuniciraju i u prvi plan stavlja mobilne aplikacije sa što manje reči, a više slika. Tu apostrofira mobilne aplikacije WhatsApp, Snapchat i Povio. Snapchat omogućava korisnicima da izradom fotografija, video zapisa, crteža ili teksta pošalju poruku jednom ili više prijatelja sa svoje liste, a ona se posle najviše deset sekundi briše s telefona i svih servera (makar tako tvrde osnivači). Povio je opisan kao igranje ping-ponga fotografijama u svrhu ostajanja u kontaktu sa svojim prijateljima.

Kada smo Nebojšu pitali koje su to aplikacije za komuniciranje koje bi u narednom periodu mogle da budu široko zastupljene i među Evropljanima, on najpre kaže da je začuđen što se Yelp ne koristi skoro uopšte u Srbiji. Objašnjava da je na Zapadnoj obali to servis o kome svi pričaju i koji je relevantan izvor iskustava korisnika kada su u pitanju lokalni biznisi svih delatnosti.

Radović nam takođe skreće pažnju na japansku društvenu mrežu za zabavu koja je najpre bazirana na razmeni multimedijalnih poruka, Line, koja prednjači u inovacijama i trenutno je prva po popularnosti u čak 44 zemlje, od 160 zemalja, u kojima je dostupna. Nažalost, ova aplikacija za Android u Srbiji nije aktivna.

Sve preporučene aplikacije možete besplatno preuzeti u okviru Android ili iOS prodavnica aplikacija, a na #tvitomanija konferenciji ulovili smo i Ninu Badrć, Marka Kona i Ivana Zeljkovića, popularnog Zeku, koji su govorili na temu tvitovanja poznatih ličnosti i odnosa medija prema njima.

(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA