Treća konferencija o digitalnom i interaktivnom marketingu Digital Day 2013, na temu “Oglašavanja u multi-screen eri”, biće održan 14. maja u Domu Omladine u Beogradu.
Sveže informacije o sve većoj zastupljenosti video advertajzinga publici će predstaviti Endi Čen, ”angel“ investitor i savetnik na nekoliko projekata i tehnoloških start apova u Evropi i Americi, danas generalni direktor kompanije Preview Networks.
Na listi inostranih predavača nalazi se i Tom Bouman, potpredsednik globalne strategije i marketing aktivnosti BBC Worldwide u Velikoj Britaniji.
Jedan od najistaknutijih predavača ove manifestacije je Alison Fena, zamenica predsednika IAB Europe odgovorna za razvoj programa istraživanja i marketinga. Ona će se osvrnuti na specifične podatke o Srpskom digitalnom ržištu do kojih je došla Mediascope Europe studija sprovedena od strane IAB Europe.
Publika će, takođe imati priliku da se bolje upozna sa temom “Mobilni i online kanali u kupovnim tokovima u Srbiji” koju će im približiti regionalni direktor za razvoj digitalnog tržišta informacija, jedne od najvećih istraživačkih agencija GfK, Karolina Hene.
Panel na temu “Stručnost u vođenju digitalnih kampanja” moderiraće Rade Tičković, ispred kompanije Httpool, dok će se među panelistima naći predstavnici nekih od najznačajnijih domaćih agencija, oglašivača i online izdavača.
Biografije svih predavača i panelista možete pročitati na stranicama povećenim konferenciji, gde se nalaze i ostale informacije o načinima prijave i popustima za blagovremeno prijavljivanje.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.