Vrlo zanimljivo istraživanje, sprovedeno u Velikoj Britaniji, pokazalo je da svaki četvrti vlasnik iPhone modela ima oštećen ili slomljen ekran.
Upitani da ocene stanje displeja svog telefona, dajući mu ocenu od jedan do deset, korisnici su uglavnom davali ocenu 5, a čak 51 odsto korisnika je prijavilo da je imao neki problem sa korišćenjem iPhone smartfona. Preko polovine onih koji su prijavili da su imali neki problem navelo je da je to bilo zamrzavanje početnog ekrana i to im se desilo, uglavnom na iPhone 4S modelu.
Čak 23 odsto korisnika, koji je prijavio da im je ekran polomljen ili oštećen, takav telefon koristi više od mesec dana, pa i šest meseci, a gotovo niko ne planira da ga zameni ili popravi.
Razlozi za to su raznoliki. Oko 32 odsto nema vremena da čeka da im se telefon popravi, dok oko 21 odsto trenutno nema novca da plati popravku ekrana, jer to garancija ne pokriva. Takođe, oko 24 odsto korisnika nema osiguranje svog telefona, pa im je popravka neopravdano skupa, a 19 odsto korisnika je navelo da je oštećenje podnošljivo i da im ne smeta.
Korisnici su navodili različite razloge oštećenja. Najvećem broju korisnika telefon je ispao sa manje ili veće visine, deo je stao ili seo na njega, a bilo je i onih čiji su telefon oštetili članovi porodice ili partnetri. Portal IntoMobile na kraju navodi da su Britanci jedna od najnepažljivijih nacija što se čuvanja i korišćenja iPhone smartfona tiče.
(Marko Čavić, MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.