Viber se oglasio o funkciji brendiranih ključnih reči u Srbiji: Potpuna posvećenost privatnosti i bezbednosti korisnika | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Viber se oglasio o funkciji brendiranih ključnih reči u Srbiji: Potpuna posvećenost privatnosti i bezbednosti korisnika

Izvor Smartlife

Rakuten Viber objašnjava da nova funkcija brendiranih ključnih reči ne utiče na privatnost i da su poruke i dalje potpuno enkriptovane.

 Rakuten Viber logo Izvor: Viber

Povodom predstavljanja Viber-ove nove funkcije "brendiranih ključnih reči" (branded keywords) u Srbiji, aplikacija Rakuten Viber saopštila je da privatnost i bezbednost platforme ni na koji način nije kompromitovana uvođenjem ove funkcionalnosti.

Iz kompanije kažu da se brendirane ključne reči aktiviraju isključivo u uređaju korisnika - na sličan način kada se ukuca poruka "Srećan rođendan" i pojavi prateća prigodna slavljenička animacija.

U slučaju da korisnik ukuca reč koja je identična izabranim brendiranim ključnim rečima, ona biva obojena na ekranu korisnikovog uređaja - i animacija, odnosno u ovom slučaju tematsko CTA dugme, biva aktivirano ako korisnik to izabere da učini slanjem poruke ili klikom na dugme.

U skladu sa ovim činjenicama, bezbednost i diskrecija komunikacije korisnika na Viber-u ostaju u potpunosti primenjene i aktivne u svakom trenutku. Potpuna enkripcija (sa-kraja-na-kraj) za sve 1-na-1 prepiske, grupne prepiske i privatne razgovore - automatski aktivirana kao standard aplikacije - ostaje primenjena na svim nivoima komunikacije. Rakuten Viber ili bilo koji brend koji koristi opisanu funkcionalnost u svojoj kampanji ni na koji način nije u mogućnosti da pristupi bilo kojoj korisničkoj poruci, kažu iz kompanije.

Dalje se navodi da Rakuten Viber i partneri redovno i sa posebnom pažnjom prate i komentare i preporuke njihovih korisnika sa ciljem pružanja najvišeg nivoa usluga zasnovanih na najprimenljivijim i korisnim tehnološkim rešenjima u potpuno bezbednom i sigurnom okruženju.

Sa ciljem pružanja pozitivnog korisničkog iskustva, Rakuten Viber i ProCredit Banka su odlučili da umanje broj brendiranih ključnih reči i adaptiraju sadržaj CTA dugmeta kako bi se pojavljivale ređe u njihovim prepiskama. Praktični elementi kampanje pritom ostaju aktivni za korisnike koji bi mogli biti zainteresovani za ponudu banke.

Viber objašnjava da je privatnost korisnika od osnovnog značaja, kao i da će lične prepiske uvek biti u potpunosti bezbedne. Primena politike privatnosti potvrđena je izdavanjem Sertifikata Tipa II SOC 2 od strane Američkog instituta sertifikovanih javnih beležnika (AICPA) i zvaničnim partnerstvom sa Evropskom Unijom kroz Zvanični kodeks ponašanja EU.

"Utemeljen na privatnosti i bezbednosti, Rakuten Viber i ovom prilikom potvrđuje da će brendirane ključne reči i ostale korisne, zabavne i inovativne funkcionalnosti i dalje biti na usluzi milionima dnevnih aktivnih korisnika u Srbiji - sa dužnom odgovornošću, pratećim obavezama i zahvalnošću na poverenju".

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA