Južnokorejski Samsung uspeo je da poveća svoj udeo na američkom tržištu mobilnih telefona i približi se do sada neprikosnovenom konkurentu.
Jedan od razloga za rast Samsunga svakako leži u četiri milijarde dolara koje je kompanija prošle godine potrošila na reklamu. “Potroši su više od kompanija Apple, Coca-Cola i Microsoft", kaže analitičar Horas Dediju, koji prati tržište.
Samsung je najveći uspeh ostvario svojim novim telefonom Galaxy S3, koji je pandan modelu iPhone 5 kompanije Apple i drugim najjačim modelima na tamošnjem tržištu.
Iako su i ostali proizvođači izašli sa odličnim telefonima, HTC sa One X modelom, Motorola sa Razr HD i LG sa Optimus G, oni nisu podigli sjajnu prodaju na američkom tržištu. “To su dobri aparati, nije stvar u kvalitetu, već u marketingu i brendiranju tih telefona", smatra Sara Rotman iz Forester Riserča.
Poslednji koji pokušava da uhvati priključak je BlackBerry, koji je predstavio novi OS i dva pametna uređaja, koji na tržište Amerike stižu tek u martu.
(Tanjug)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.