Najvišu pretplatu plaćaju iPhone korisnici | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Najvišu pretplatu plaćaju iPhone korisnici

Istraživanje sprovedeno od oktobra do kraja decembra 2012. pokazalo je da iPhone vlasnici plaćaju najvišu mesečnu pretplatu za mobilni.

Kompanija Consumer Intelligence Research Partners istražujući visinu mesečne pretplate za mobilne telefone u Americi, došla je do podataka da 59 odsto korisnika iPhone uređaja plaća mesečnu pretplatu višu od 100 dolara, njih deset odsto čak preko 200, a svega šest odsto plaća pretplatu od oko 50 dolara mesečno.

Kako su ustanovili analitičari, visina pretplate nema veze sa navikama potrošača, jer bi najveći broj njih plaćao daleko manju pretplatu da ima tu mogućnost, nego to ima veze sa trenutnom ponudom mobilnih operatera i njihovim tarifama.

Majkl Levin, analitičar CIRP kompanije, u izjavi a AppyGeek portal kaže da je sa korisnicima Androida situacija drugačija. Korisnici te platforme uglavnom kupuju telefon bez mesečne pretplate, iako ih gotovo u 90 odsto slučajeva kupuju preko svojih operatera ili ih kupuju uz pripejd servis i druge ponude sa povoljnijim mesečnim tarifama.

Zbog izuzetno skupih telefona operateri su primorani da korisnicima naplaćuju visoke mesečne pretplate za tarife u kojima se iPhone modeli prodaju, dok je kod Android korisnika to slučaj sa samo par modela, koji su trenutno najaktuelniji. Zahvaljujući brzom pristizanju novih modela, Android uređaji se brže stavljaju na liste za rasprodaju i snižavaju im se cene mesečnih pretplata uz koje se prodaju.

Na Android platformi oko 13 odsto krisnika plaća mesečnu pretplatu nižu od 50 dolara, dok 53 odsto plaća pretplatu nižu od 100 dolara.

Korisnici Windows Phone i BlackBerry uređaja plaćaju uglavnom povoljnije mesečne pretplate, koje najčešće ne prelaze 50 dolara mesečno.

(Marko Čavić, MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA