Ericsson i svetski poznati di-džej Avicii ostvarili su saradnju sa ciljem da prikažu na koji način umreženo društvo podstiče inovacije i transformacije poslovanja.
Avicii je mladi, progresivni umetnik koji se već oprobao u novim poljima stvaranja i distribucije muzike. Broj njegovih fanova je uz pomoć društvenih mreža za kratko vreme dosegao milionske cifre, a Forbs magazin ga je svrstao kao drugog najuticajnijeg muzičara na svetu koji je mlađi od 30 godina.
Projekat je zamišljen kao stvaranje „crowdsourced“ numere od elemenata koje će slati fanovi kompozitori širom sveta, a koje će Avicii na kraju da spoji u jedinstvenu pesmu. Projekat je počeo devetog januara, dok će finalna numera biti predstavljena 26. februara 2013. godine. „Oduševljen sam što će fanovi postati deo mog kreativnog procesa. Vodimo muzičku produkciju, distribuciju, a verovatno i izvođenje, ka jednom potpuno novom nivou,“ izjavio je poznati di-džej.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.