Više od 300 blogera okupilo se na Staroj planini gde se održava trodnevna Blogomanija - najveći skup blogera u regionu. Najveće interesovanje vlada za devojke koje pišu o modi i oblačenju.
Portparol Blogomanije Mina Smiljanić rekla je Tanjugu da će se tokom dva dana na toj konferenciji predstaviti blogeri, da će učestvovati predavači koji će prikazati svoj rad i blogove, kao i da će biti održane radionice na kojima će učesnici moći da se informišu o tome kako se vodi blog, čemu on služi, kako da ga osmisle, realizuju...
Cilj konferencije koja se održava na Staroj planini je uspostavljanje komunikacije između regionalne zajednice blogera i kompanija, države, kao i dijaloga između onlajn i oflajn medija.
Blogomanija je zagrebala i po površini tzv. “Uticajnih” na društvenim mrežama i tokom nekoliko diskusija mogli su se čuti argumenti za i protiv uticajnih blogera i tiviteraša, a mnogi učesnici istakli su svoje viđenje uticajnosti na društvenim medijima, kao i to da li uticajni pojedinci na njima uopšte postoje.
Kompanija Telekom Srbija na Blogomaniji je predstavila svoj korporativni blog, koji će pomoći korisnicima da saznaju dodatne informacije o uslugama, dobiju odgovore na pitanja, ali i saznaju više o aktuelnim trendovima u telekomunikacijama.
Među svim posetiocima Blogomanije najviše pažnje privukle su tzv. Modne blogerke, odnosno devojke koje kroz svoje blogove prate modne trendove i savetuju čitaoce kako da se obuku. Posetioci blogomanije želeli su da upoznaju čuvene Modne blogerke, da saznaju kako su uspele da se izdvoje od svih drugih blogova, kao i da saznaju nešto više o tome da li se i na koji način može živeti od modnog bloga u Srbiji.
(MONDO - agencije)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.