Američka kompanija bila je “centralna figura” lažnog saopštenja u kojem je navedeno da je kupila jednog od veb provajdera ICOA.
Pomenute hotspot tačke se pre svega nalaze u tržnim centrima, na aerodromima, javnim mestima, poput pozorišta, bioskopa i muzeja, ali i u restoranima i popularnim klubovima i drugim diskotekama.
Publicitet koju je vest dobila bio je ogroman, a neki mediji su išli toliko daleko u svojim predviđanjima, da su čak pokušali da povežu kompaniju Google i mogućnost da ona postane telekomunikacioni operator.
Vest da je Google kupio jednog od ICOA veb provajdera potekla je sa veb sajta PRWeb, gde se objavljuju saopštenja za štampu. U “oštećenoj” firmi ICOA, koja se ni kriva, ni dužna našla u središtu internet skandala, rekli su da vode istragu vezanu za poreklo lažne informacije.
Sa druge strane, iako lažna, vest da ju je Google kupio, povećala je vrednost ICOA firme za više od 400 odsto. Akcije su još uvek značajno više nego pre objavljivanja vesti. Izgleda da mnogi veruju da gde ima dima ima i vatre, pa ne odustaju tako lako od ICOA firme.
(MONDO)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.