Od 13. novembra u prodaji za PlayStation 3, XBox 360 i PC je novo, futurističko izdanje u kome aktivisti iz senke preko socijalnih mreža prete Americi.
Korak u blisku budućnost nam daje šansu da ispričamo priču kroz nekoliko generacija, kao i pristup potpuno novoj tehnologiji i oružju, izjavio je Mark Lamia, presednik Treyarć studija koji je razvio igricu za američkog izdavača Activision. Ta 2025. godinu, u kojoj je smeštena igricu, osmišljena je na osnovu udarnih vesti u današnjim medijima i ona se ne preporučuje mlađima od 18 godine zbog svog nasilničkog sadržaja.
Call of Duty: Black Ops 2 je puštena u prodaju 13. novembra širom sveta za PlayStation 3, Xbox 360 i PC. Verzija namenjena za novi Nintendo Wii naćiće se u prodaji u isto vreme kada i konzola, 18. novembra u Americi i 30. novembra u Evropi.
Više od 250 ljudi je dve godine radlio na razvoju ove igre, blisko sarađujući sa stručnjacima za naoružanje da bi što bolje predstavili oružje bliske budućnosti, od robota ratnika do sofisticiranih letelica.
Ukupna prodaja Call of Duty franšize iz 2003 godine premašila je zarade poznatih filmova Star Wars i Lord of the Rings, navodi Activision. Poslednje izdanje ove igre Call of Duty: Modern Warfare 3 ostvarilo je prihod od milijardu dolara svega 16 dana posle puštanja u prodaju. Čuvenom igranom filmu Avatar bio je potreban dan više.
Za novo izdanje, prodavci poput Amazon i GameStop su već primili rekordan broj porudzbina. Prošle godine se više od dva miliona igrača prijavilo za igru na dan početka njene pretprodaje. Glavni deo nove epizode omogućava oko 10 sati samostalne igre, a posle toga igrači mogu da se bore između sebe.
(Tanjug)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.