IT kompanije su sledeće mete sajber napada | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

IT kompanije su sledeće mete sajber napada

Većina IT eksperata veruje da će sajber kriminalci sve češće napadati kompanije svih profila, i to širom sveta.

Odbrana korporativne infrastrukture od ciljanih napada postala je glavni izazov za IT eksperte za bezbednost. Na osnovu rezultata istraživanja koje je uradila agencija B2B International u julu 2012. godine, 52 odsto IT stručnjaka veruje da će ovi ciljani napadi postati još učestaliji.

Trećina anketiranih stručnjaka (33 odsto) veruje da će se pre ili kasnije njihova kompanija suočiti sa ciljanim sajber napadom. To znači da je već krajnje vreme da organizacije pripreme načine za odbranu svoje infrastrukture – servere, radne stanice, korporativne mobilne telefone, itd. – protiv ciljanih napada koji kradu podatke ili sabotiraju rad kompanije. Potreba za ovim merama je kritična, jer kako je istraživanje pokazalo, ciljani napadi smatrani su trećom najverovatnijom pretnjom u bliskoj budućnosti.

Pored toga što je ispitivano koja je verovatnoća da dođe do ciljanih napada na preduzeća, agencija B2B International ispitivala je IT menadžere i stručnjake i o određenim vrstama zlonamernih programa koji mogu biti korišćeni kao sajber oružje. Ispostavilo se da je samo 27 odsto njih čulo za virus Stuxnet, a 13 odsto za virus Duqu. Najpoznatije pretnje su virusi Trojan, kreirani da ukradu korisničke podatke – ispostavilo se da 31 odsto anketiranih zna za viruse SpyEye i ZeuS.

Agencija B2B International uradila je ovo istraživanje, zajedno sa Kaspersky Lab kompanijom, pre nego što je otkriven ciljani napad virusa Madi. Meta ovog napada bile su inženjerske kompanije, vladine organizacije, banke i akademske ustanove na Bliskom Istoku, a žrtve su bile osobe povezane sa ovim organizacijama.

(MONDO)

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA