Muškarci biraju kompjutere pre svega, prema njihovoj snazi ili broju funkcija, dok je za žene važniji dizajn i praktičnost računarske tehnike.
"Više ne važi da o kupovini računarske tehnike odlučuje samo muškarac", naveli su autori analize.
Trećina žena koje odlučuju o kupovini kompjutera traži da njime može lako i praktično da se služi i da odgovara i ostalim članovima porodice.
"Zbog toga raste prodaja minikompjutera, koji lako nalaze mesto na polici pored televizora. Takođe i dizajnerski noutbukovi postižu velike uspehe", naglasio je direktor proizvodnje HAL3000 David Petrovič. Muškarci s druge strane, stavljaju akcenat na snagu računara (40 odsto muških korisnika) i broj fukcija kompjuterskih komponenti (30 odsto).
Žene cene kada se računarom jednostavno upravlja. Dok muškarci vole komplikovanije upravljanje kao izazov, žene biraju jednostavnost i praktičnost. Ne vide razlog zbog čega bi stvari trebalo komplikovati. Kada bi se proizvodili računari prema ženama, bili bi mnogo prihvatljiviji za korisnike i ne bi imali niz često nepotrebnih funkcija, rekao je Petrovič.
Muškarci se, pri izboru boje novog kompjutera, odlučuju za tradicionalne sivu i crnu. Žene, naprotiv, najviše vole nijanse crvene, ljubičaste ili roze.
(Tanjug)
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.