Novi sukob ove dve kompanije oko starih tema!
Facebook javno kritikuje odluku kompanije Apple da promeni pravila privatnosti iOS operativnog sistema.
Oni su kupili cele strane New York Times, Washington Post i Wall Street Journal novina na kojima su istakli da su oni ti koji se bore za mala preduzeća širom sveta.
Ta reklama je povezana sa tim što Apple sa novom verzijom iOS 14 želi da oteža kompanijama kao što je Facebook da cilja korisnike sa reklamama, o čemu ste mogli da čitate na našem portalu. Ovakve promene će uticati na poslovni model Facebook kompanije, kao i na njenu reklamnu mrežu za programere i biznise, pošto bi krajnji rezultat doveo do toga da korisnici odbiju da im Facebook rovari po podacima.
Facebook tvrdi da će takva odluka kompanije Apple biti „katastrofalna za mala preduzeća“, te da se one oslanjaju na svoju oglasnu mrežu kako bi generisali prodaju. Na tim reklamnim prostorima se spominje i stranica „speak up for small business“ (govori za mala preduzeća) koju je napravio Facebook, a na kojoj mala preduzeća dele svoje mišljenje o odluci kompanije Apple. Pogledajte u našoj galeriji kako to izgleda. Facebook je napisao: „Čujemo vašu zabrinutost, stojimo uz vas!“
I’m pretty certain#Facebookis fighting#Appleto retain access to personal data.#PID#privacy.#fullpagead#wsjpic.twitter.com/029WwaGSs0
— Dave Stangis (@DaveStangis)December 16, 2020
Iako Apple nije još uvek odgovorio na ovu poruku iz novina, ta kompanija je odgovorila Facebook-u prošlog meseca koji je izneo slične tvrdnje. Apple će striktna pravila uvesti početkom naredne godine, te napominju da će dati korisnicima slobodu da sami odluče da li žele da budu praćeni ili ne.
Ovaj video sumira šta sve Facebook traži od svojih iOS korisnika, zanimljivo je da se taj spisak proteže na nekoliko strana.
Apple exposing all the ways Facebook tracks you with it iOS app is really quite somethingpic.twitter.com/hDhB85qk1L
— Tom Warren (@tomwarren)December 16, 2020
Na čijoj ste vi strani?
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
(Mondo / The Verge)