Huawei nezadrživ: Veći i prodaja i prihodi | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Huawei nezadrživ: Veći i prodaja i prihodi

Prihodi Huawei kompanije uvećani su za 40 odsto u prvoj polovini 2016. godine u odnosu na isti period 2015.

  Izvor: Promo/Huawei

Prihodi kineskog proizvođača telekomunikacione opreme Huawei porasli su u prvom polugođu tekuće godine za 40 odsto na godišnjem nivou, zahvaljujući stabilnom rastu prodaje smartfona. Ukupni prihodi od prodaje su dostigli 36,7 milijardi dolara u periodu januar-jun, prema danas objavljenim podacima kompanije, prenosi agencija Frans pres.

Ovogodišnja zvezda je Huawei P9!

"Uvereni smo da će Huawei zadržati svoj aktuelni zamajac, i da će čitavu godinu imati pozitivnu finansijsku poziciju", izjavila je finansijska direktorka kompanije Sabrina Meng. O viziji Huawei uspeha govorio nam je i Kevin Ho, direktor Huawei kompanije zadužen za mobilne telefone, na sastanku u Kini, u Šangaju, tokom novembra 2015. godine. Isto je ponovio i Ričard Ju u jednom od svojih obraćanja, kad je rekao da je Huawei spreman da preskoči Samsung i Apple.

Huawei je jedan od vodećih provajdera mrežne infrastrukture u svetu, a prodaja njegovih potrošačkih proizvoda, među kojima i smartfona, porasla je prošle godine za 73 odsto, na 129,1 milijardu juana.

Huawei P8 je telefon s najboljim signalom!

Tokom prošle godine Huawei je držao preko osam odsto udela u svetskom tržištu smartfona, zahvaljujući čemu se našao na trećoj poziciji, iza Samsung i Apple kompanija, prema ovogodišnjem izveštaju kompanije International Data Company (IDC).

Neto profit Huawei kompanije je u 2015. godini porastao za 33 odsto na godišnjem nivou, na 36,9 milijardi juana, dok su prihodi uvećani za 37 odsto, na 395 milijardi juana.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Ovo ne smete propustiti

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA