Huawei: Spremni smo, prestići ćemo Apple i Samsung | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Huawei: Spremni smo, prestići ćemo Apple i Samsung

„Ovo je trka na duge staze i mi smo na to spremni!“

  Izvor: Marko Čavić, MONDO portal.

Ričard Ju je verovatno jedna od najupečatljivijih „figura“ modernog biznisa. Na sceni, prilikom premijera novih uređaja (a slušali smo ga i gledali u Londonu, Berlinu, Barseloni…) uvek je energičan, zabavan i toliko se bori s engleskim jezikom da je to čak i šarmantno. Ipak, na stranu njegov „medijski“ momenat, sve što je do sada rekao na premijerama u ime Huawei kompanije, Ričard Ju je i ostvario.

Njegova nova izjava je istovremeno i vrlo hrabra i logična…

Bićemo broj jedan, jer mi to želimo, da budemo proizvođač pametnih telefona broj jedan. Svesni smo da je ovo trka na duge staze, ali Huawei je spreman“, izjavio je Ričard Ju, koji u Huawei kompaniji vodi odsek za potrošačku elektroniku i jedan je od izvršnih direktora kompanije, u Hong Kongu, na konferenciji Converge technology, u organizaciji Wall Street Journal.

 Ričard Ju, Huawei.
Ričard Ju, Huawei.
Izvor: Promo/Huawei

Sledeći HIT: Huawei P9

U prvom kvartalu 2016, Huawei je predstavio novi uređaj Huawei P9 koji poseduje dual-lens kameru nastalu u saradnji sa poznatim Leica brendom. U drugom kvartalu 2016, očekuje se proboj P9 uređaja na tržište što će omogućiti dalji rast, kako na srednjem, tako i na tržištu premijum pametnih telefona. Podaci već ukazuju na to da je P9 nadmašio svog prethodnika, Huawei P8, po broju prodatih jedinica u prvim nedeljama od početka prodaje.

Huawei kompanija je jedna od najvećih kad je proizvodnja telekomunikacione opreme u pitanju, a kao proizvođač telefona beleži neočekivan i vrtoglav uspeh. Dok globalno tržište pametnih telefona stagnira Huawei je u poređenju s prošlom godinom uvećao prodaju za oko 64 odsto, dok je prodaja Samsunga na istom nivou, a prodaja Apple kompanije je pala za oko 15 odsto.

Ako želite da budete vodeći igrač na tržištu pametnih telefona, morate se okrenuti najvišem segmentu i to je segment koji nam je doneo napredak u proteklom periodu“, rekao je Ju. „Korisnici želje bolje proizvode i mi ćemo im ih i dati“, zaključio je Ričard Ju.

Na Converge technology konferenciji, koju je organizovao Wall Street Journal, Ju je otkrio da je Huawei tokom prethodne godine u istraživanje i razvoj uložio preko 9.2 milijarde dolara, što je za više od milijardu dolara više nego Apple, ali manje od kompanije Samsung, koja je u istom periodu u iste namene „upumpala“ skoro 13 milijardi dolara.

Tokom konferencije bilo je reči i od zabrani korišćenja Huawei telekomunikacione opreme u SAD zbog navodne špijunaže - relevantna tela SAD preporučila su američkim telekomunikacionim firmama da izbegavaju Huawei baznu opremu „jer tako Peking špijunira Amerikance“. Ričard Ju je oštro odbacio ovo kao besmislicu i rekao da to neće ni najmanje poremetiti njihov plan da uspešno prodaju telefone širom te zemlje. Huawei je trenutno u pregovorima sa američkim telekomunikacionim kompanijama da svoje telefone prodaje direktno preko njih.

Naša Huawei iskustva...

Bili smo u Kini, u Hong Kongu, Šangaju i "prestonici" kompanije Huawei - Šenženu - i shvatili da se tamo "ne šale". Rade punom parom, samo odeljenje istraživanja i razvoja ima više desetina hiljada zaposlenih, a kompanija poseduje i sopstvene (sertifikovane) laboratorije za testiranje uređaja i kontrolu kvaliteta proizvodnje i proizvoda pre isporuke na tržište.

Tokom posete Kini razgovarali smo sa Kevinom Hoom, direktorom grupacije Huaweija za proizvodnju telefona, koji nam je u novembru 2015. rekao: "Huawei sigurno ide napred, korak po korak, a naša dosadašnja strategija pokazala je da smo na pravom putu. Ne žurimo, želimo da budemo broj jedan i siguran sam da ćemo to postati zahvaljujući svom radu, unapređenju kvaliteta, dizajna i funkcionalnosti. ", pa je izjava Ričarda Jua očekivana.

Pogledajte P9 i njegove specifikacije u Galeriji:

Evo gde je Huawei danas

Kompanija Huawei zauzela je treće mesto na listi kompanija sa najvećim brojem prodatih uređaja na globalnom tržištu prema poslednjem izveštaju koji je objavila kompanija Strategy Analytics and International Data Corporation (IDC).

Huawei pažljivo bira svoje zvezde-promotere, pa su u tom timu "svetske face", poput Lionela Mesija, Roberta Levandovskog, Supermena lično i fatalne Skarlet Johanson. Svi oni deo su kampanje za Huawei P9 uređaj.

Objavljeni podaci potvrđuju rast koji je Huawei ostvario isporučivši više od 28.3 miliona uređaja u prvom kvartalu 2016, koji iznosi 64 odsto za period od godinu dana. Takođe, važno je naglasiti da je Huawei jedini proizvođač u vodeće tri kompanije koja je zabeležila rast, ako uzmemo u obzir i to da je broj prodatih pametnih telefona na globalnom nivou opao za 3 odsto u poređenju sa prvim kvartalom 2015. godine.

PROČITAJTE I OVO:I novi pametni telefoni potvrdili TOP 3 poziciju kompanije Huawei na tržištu

Na osnovu fiskalnog izveštaja kompanije, utvrđeno je da je u prvom kvartalu 2016. isporuka pametnih telefona porasla za 44 odsto u odnosu na prethodnu godinu. Podaci IDC pokazali su i da je tržišni udeo kompanije Huawei krajem prvog kvartala 2016 iznosio 8.5 odsto, u odnosu na prethodnu godinu kada je taj procenat bio 5 odsto.

Za nekoliko godina Huawei planira da bude proizvođač smartfona broj jedan sa više od 25 odsto udela na globalnom smartfon tržištu!

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku, Twitteru i instagramu.

The Huawei P9 TV reklama.
Izvor: Huawei Mobile.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA