Cukerberg pravi rijaliti šou! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Cukerberg pravi rijaliti šou!

Rijaliti šou "Quit Your Day Job" od osam epizoda emituje se od 30. marta u SAD.

  Izvor: ScreenShot/MONDO portal.

Nekadašnja marketing direktorka Facebook mreže i sestra Marka Cukerberga, Rendi Cukerberg, je investicioni anđeo "Quit Your Day Job" rijaliti programa koji će se emitovati na mreži "Oxygen". Cilj rijalitija biće da se osvoji naklonost četvoročlanog žirija, a samim tim i novac, koji će mladi preduzetnici uložiti u startap projekat. Za razliku od sličnih rijaliti formata koji su popularni u Americi u ovom tri, od četiri člana žirija su žene, kao i većina takmičara, a da bi startap projekat dobio sredstva moraće da ga odobre sva četiri investitora.

"Ono što mi se dopada kod ovog šou projekta jeste to što razbijamo preduzetnički stereotip, koji favorizuje belog muškarca u odelu", rekla je Cukerbergova. "Mi smo agresivni, fensi i pravi džangrizavci kad su odluke o investiranju u projekte u pitanju", dodala je.

U svakoj epizodi po tri mlada preduzetnika obratiće se investicionom bordu sa svojim idejama za koje im je potreban novac. "Neke od tih ideja su samo skice na papiru, dok su neke razrađeni koncept ili imaju već i prototip", otkrila je Rendi Cukerberg.

Iako je cilj projekta da se promoviše preduzetnički duh među mladima, njegova namena ide i u pravcu buđenja svesti kod žena da i one mogu biti jednako dobri preduzetnici kao i muškarci i to je glavni razlog zbog kojeg je Cukerberg pristala da bude deo projekta, piše CNN Money. Nažalost, ekipa koja radi šou i njeni producenti nisu želeli da otkriju koliko novca će dobiti najbolji preduzetnici, ali navode da će osim novca dobiti i druge vidove podrške, kakvi su edukacija i pravna pomoć.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA