Isključena vam je mobilna ili fiksna linija? Bez brige, uz mts uslugu Uključenje na reč mobilna ili fiksna linija vam može biti odmah na raspolaganju, bez čekanja na evidentiranje uplate.
mts usluge mobilne i fiksne telefonije koje su vam isključene zbog neplaćenih računa mogu vam biti odmah na raspolaganju, bez čekanja na evidentiranje uplate, uz mts uslugu Uključenje na reč.
Sve što treba da uradite za uključenje vaše mobilne linije jeste:
- Pozovite broj 0800 100 100, sa mts broja koji želite da uključite (poziv je besplatan)
- odaberite opciju 2 za informacije o uslugama mobilne telefonije
- automat će vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu
- nakon dobijanja informacija o visini dugovanja i načinu uplate, odaberite opciju 2 -Uključenje na reč, i
- automat će vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.
Sa druge strane, ukoliko želite da uključite uslugu fiksne telefonije, pratite sledeće korake:
- Pozovite broj 0800 100 100, sa fiksnog broja koji želite da uključite (poziv je besplatan)
- odaberite opciju 3 za informacije o uslugama fiksne telefonije, Interneta, mts TV i Box paketima
- automat će vam saopštiti informacije o broju računa i uslugama koje se nalaze na tom računu
- nakon dobijanja informacija o visini dugovanja i načinu uplate, odaberite opciju 2 - Uključenje na reč, i
- automat će vam potvrditi da je izdat nalog za uključenje usluga.
Za više informacija o usluzi Uključenje na reč posetite mts sajt.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.