Nikad ne delite slušalice sa drugima | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nikad ne delite slušalice sa drugima

Evo zašto deljenje slušalica nije baš sjajna ideja.

Portal Metro donosi zanimljivu priču o istraživanju na temu deljenja slušalica među korisnicima i zašto to nikad ne bismo trebali da radimo. Često u žurbi ili nedostatku upotrebimo kolegine slušalice, viđamo klince po gradu kako šetaju sa jednom bubicom kod jednog, a drugu kod drugog deteta ili kod kuće na brzinu stavimo dečije ili nečije drugo sluške samo da čujemo nešto.

Prema istraživanju BuzzFeed-a i Univerziteta u Arizoni, slušalice nikad ne bismo trebali da delimo ni sa kim – ni velike, a ni bubice, posebno. Ušna školjka i posebno unutražnjost uveta su prirodno prekriveni slojem „voska“, na koji se lepe bakterije i slojevi mrtvih ćelija. Slušalice direktno „naležu“ na uvo, bubice ulaze u njega i taj sadržaj prenosi se s njima u manjim ili večim količinama na drugog korisnika.

Pomenute bakterije, iako prirodno pripadaju tu gde jesu mogu u organizmu drugog korisnika da izazovu različite komplikacije, kakve su osip, svrab, infekcije kože ili čak upalu uveta, što svakako nije dobro.

Iako će neki od vas čitajući ovo prevrnuti očima ili pomisliti „Ma, šta ovi sad pišu?!“, evo zanimljivog podatka koji će vas uveriti da ljudi i te kako dele slušalice međusobno (ako to vi već ne činite ili niste primetili da drugi čine) - na Metro sajtu, u anketi je sa DA na pitanje „Da li delite slušalice s nekim?“ odgovorila trećina ispitanika, što nikako nije mali broj.

Čistite redovno slušalice!

Na vatu kapnite nekoliko kapi alkohola ili sredstava za dezinfekciju i prebrišite pažljivo slušalice u potpunosti – glavu, gajtan i zvučnik, pazeći da voda ne dospe u zvučnik. Ovo bi trebalo da radite makar jednom nedeljno, savetuju stručnjaci za javno zdravlje Univerziteta u Arizoni.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA