Evo zašto ne treba da "visite" na društvenim mrežama dok ste u kafani ili provodu – posle će boleti, verujte nam!
Infografika kompanije Advoccate pokazuje nam da sa svakom novom čašicom (bilo kojeg) pića raste šansa da kažemo ono što inače ne mislimo ili ono što zapravo mislima, ali iz nekog (uglavnom opravdanog) razloga ne govorimo. Infografika je kombinaciju alkohola i društvenih mreža podelila u 7+ faza, pa da se ne bi našli u nebranom grožđu, pročitajte ih redom.
Piće #1: Bezopasno!
Slobodno tvitujte i pišite statuse na Fejsu. Stvari su u vašim rukama tj. pod vašim prstima. Nemojte više da pijete!
Piće #2: Počinjemooo...
Kamera telefona odjednom postaje nekako zanimljivija nego pre tog pića broj dva. Slike vas samih u različitim pozama (u WC-u, recimo, pored bojlera) se već nalaze na netu...
Piće #3: Hvalisanje
Sada ste već opušteniji. Vaše slike pored šanka ili za stolom sa pićem mogu svi da vide. Na svim mrežama, na kojima ste aktivni, naravno.
Piće #4: Nemarnost
Ovo piće se "vodi" kao kritično, jer u toj fazi posežete za brojem bivše ljubavi, prijatelja sa kojim ste u svađi ili nekoga sa kim želite da se pomirite ili posvađate (u pijanom stanju).
Piće #5: Besramni ste!
Šaljete svoje slike bivšim ljubavima ili ih zovete. Užas...
Piće #6: Opasnost!
Otvarate se javno i govorite/pišete šta vam leži na srcu, bez stega, uz puno pravopisnih i gramatičkih grešaka ili uz zaplitanje jezikom, ukoliko se snimate (to je gora opcija)!
Piće #7+: Nezaposleni ste!
Uz još više napisanih grešaka (i jednih i drugih) kačite slike "onog prsta" upućenog šefu, direktoru ili nadobudnom kolegi. Ujutru, odnosno kada podne prođe, već je kasno da ih brišete...
Kompletnu infografiku možete pogledati na OVOM linku.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.