Šta nas očekuje na Viberu lokalizovanom u Srbiji | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šta nas očekuje na Viberu lokalizovanom u Srbiji

Viber je već otpočeo saradnju sa pojedinim domaćim brendovima, ali to nije sve. Generalni direktor Vibera za Centralnu i Istočnu Evropu je otkrio planove za blisku budućnost.

  Izvor: MONDO portal.
 Atanas Rajkov Viber Izvor: Promo

Viber, ili po srpski "Vajber" je u okviru svoje strategije lokalizovanja sadržaja u avgustu 2015. i zvanično otpočeo poslovanje u Centralnoj i Istočnoj Evropi, kao jednom od tri najzastupljenija regiona na svetskom nivou. Ako je verovati statistici, najveća tržišta u ovom delu Starog kontinenta i to s tendencijama razvoja predstavljaju Bugarska, Srbija, Grčka i Mađarska.

Šta to konkretno znači za korisnike Vibera u Srbiji objasnio je Atanas Rajkov, generalni direktor Vibera za Centralnu i Istočnu Evropu.

"Oni će videti mnogo više lokalnog pristupa. Želja nam je da Viber bude ponajviše prilagođen srpskom tržištu u odnosu na ostale messenger aplikacije. Postoji mnogo mogućnosti da se to uradi kroz partnerstvo sa lokalnim medijima, poznatim ličnostima, sportskim ekipama i brendovima, koji će imati svoje stickere (nalepnice), Public chatove (javne razgovore) i servisne poruke".

Na svetskom nivou Viber ima saradnju sa medijskim kućama i javnim ličnostima iz sveta zabave, kulinarstva, sporta, muzike, a ta praksa već je počela da se “preliva” i na Srbiju. Trenutno ima 11 lokalnih Public chatova i u startu najviše pratilaca ima nalog Zvezde, čiji učesnici su i pojedini fudbaleri.

"Pozvali smo FK Crvenu zvezdu da nam bude partner i sada imamo zajedničke planove. U sličnim pregovorima smo i sa drugim vodećim fudbalskim klubom u Srbiji. Takođe, narednih nedelja planiramo da dodamo još neke partnere među medijskim kućama. Pretežno se trudimo da budemo proaktivni za sve strateške partnere koje vidimo kao dorasle i sposobne za ono što naša društvena platforma može da ponudi. Osim toga, istražujemo mogućnosti partnerstva sa kreatorima mobilnih igara i servisa za personalizovane usluge. Tu vidimo mnoge aspekte komunikacije koji mogu da protiču kroz Viber, ali je u isto vreme naš glavni prioritet da klijenti budu bezbedni od neželjenih poruka ili direktnog oglašavanja", pojasnio je Rajkov.

Mada su krajem 2010. godine Viber osnovala četiri partnera iz Izraela i Belorusije, a u te dve države se još uvek nalaze razvojni centri kompanije registrovane u Los Anđelesu i na Kipru, Bugarin Atanas Rajkov kaže je on tek prva osoba iz Jugoistočne Evrope zaposlena u ovoj firmi.

"Trenutno gradimo naše planove za razvoj regiona. Srbija je vrlo važno tržište za nas i definitivno ćemo ga tretirati sa povećanom pažnjom i kako napredujemo u našim planovima postoji dobra šansa da se perspektivni stručnjaci iz vaše zemlje pridruže našem timu. Pored toga, opredelili smo se da naša regionalna PR agencije bude iz Srbije, što je još jedan znak naše duboke posvećenosti toj državi", odgovorio je Rajkov.

  Inače, Rajkov je pre nego što se pridružio Viber timu 10 godina radio na razvoju mobilne telefonije i VAS usluga pri najvećem telekom i mobilnom provajderu u Bugarskoj, kao i na kreiranju i jačanju lokalnih startap eko sistema sa fokusom na mobilnu telefoniju. I sam Viber je startap, a sada je deo japanskog giganta Rakuten.

U Viberovom DNK su inovacije i želimo da podržimo bilo kakvu ideju ili obećavajući startap kroz našu platformu. Srećan sam što mogu da objavim da ćemo uskoro lansirati prvo partnerstvo sa startupom na Public chatu i objavićemo APIje i funkcionalnosti kako bi startapi mogli da iskoriste Viberovu bazu korisnika, na sveopšte zadovoljstvo i dobrobit naših i njihovih zajednica“.

I za kraj, Atanas Rakov je naveo šta je prednost Vibera u odnosu na ostale instant messaging aplikacije i zašto bi bilo bolje da koristimo baš njega.

"Mogu da vam dam tri glavna razloga: najekspresivniji smo servis za razmenu poruka, veoma smo bezbedni i postajemo sve više i više lokalizovani. Kada govorimo o izražajnosti: Viber posebnu pažnju pridaje kvalitetu i izboru sticker paketa, pa ih tako imamo više od 500, koje sa zadovoljstvom svakodnevno koriste milioni ljudi širom sveta. Drugo, veoma ozbiljno smo posvećeni bezbednosti poruka koje šalju korisnici Vibera: svaka poruka se enkriptuje i za razliku od ostalih, poruke se veoma kratko ili uopšte ne čuvaju na našim serverima. Neke informacije se razmenjuju i direktno između korisnika, bez posredstva servera. Na kraju, prisutni smo u regionu i slušamo povratne informacijama koje dobijamo od naših srpskih partnera u cilju stvaranja sledećeg talasa kvalitetne ponude za srpske potrošače, dok teško da ćete ovde sresti nekoga od naših konkurenata".

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA