PROFI VARANJE U IGRAMA: Mašinsko učenje će pobeđivati umesto igrača i biće ga vrlo teško primetiti i zaustaviti | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

PROFI VARANJE U IGRAMA: Mašinsko učenje će pobeđivati umesto igrača i biće ga vrlo teško primetiti i zaustaviti

Zanimljivo, ali krajnje bizarno rešenje za pobeđivanje u igrama - gde je tu draž, ako vi samo trčkarate okolo, a drugi igra?!

  Izvor: SmartLife / Activision

Video igre su nikad popularnije, zato ne čudi da se sve više ljudi međusobno takmiči u igranju.

U trenucima kad veština i znanje ne odlučuju pobednika, umesto toga igrači sve više pribegavaju varanju kako bi stigli do trijumfa.

Možda će vas zanimati

Na sreću, igre na računarima i konzolama nude rešenja protiv varanja, ali neretko se dešava da bude probijena ta zaštita posle čega igrači mogu da primete sve veći broj korisnika koji se služe metodama varanja ili kako bi to gejmeri nazvali "čitovima".

To uglavnom budu Wall Hack ili Aim Hack koji igračima omogućavaju da vide svoje protivnike kroz zidove, kao i da imaju savršeno nišanjenje.

Kako prenosi EuroGamer, stigao je novi vid varanja, a Twitter nalog Anti-Cheat Police Department (@AntiCheatPD) je podelio video snimak gejmpleja igre Call of Duty sa konzola, u kom je prikazano kako se koristi mašinsko učenje za varanje. Taj sistem se oslanja na računar i na karticu za snimanje kako bi se zabeležio gejmplej na koji će posle da reaguje sistem mašinskog učenja. U prevodu, vi ga hranite gejmplejom kako bi on naučio poteze.

Igrači će i dalje morati da igraju video igru, ali će mašinsko učenje da šalje komande kako bi se osiguralo ubistvo protivničkog igrača. AntiCheatPD ga je opisao kao "pojačanu asistenciju za nišanjenje u kojoj igrač nema potrebe da radi nešto drugo sem da nišani u određenoj oblasti, posle čega će mašina uraditi ceo posao".

Jedan od potencijalnih problema za programere je taj što će sistem teže prepoznati da li se koristi neki vid varanja pošto će igrač i dalje upravljati igrom, u odnosu na tradicionalne vrste varanja (čitova). Ipak, u svom trenutnom stanju ova alatka još uvek neće značajno uticati na takmičarske video igre, pošto mnogi ne poseduju računare sa karticom za snimanje, ali nas ne bi začudilo da u budućnosti vidimo i neku dostupniju verziju.

Igra kao što je Call of Duty: Warzone ima problem sa ogromnim brojem igrača koji koriste sredstva za varanje, te možemo samo da naslutimo štetu ukoliko ovaj tip varanja sa mašinskim učenjem postane još popularniji u narednom periodu na konzolama, a pogotovo računarima koji već sada jedva mogu da suzbiju nalet hakera, varalica, itd...

U nastavku pogledajte gejmplej varanja.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Pročitajte i ovo

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 1

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Bojan

Nije nemoguce, ali je izuzetno tesko za napraviti. Nemam predstavu kako to zamisljaju, ali znam kako od prilike mora da funkcionise. Znaci, taj softver mora da ima sve podatke, fizike, od te igre i te mape. Mora da poznaje net protokol od te igre. Ok, kad znamo sta nam treba, sad dolazi do problema. Mapu objekte moze da ucita iz fajlova. Net protokol moze, malo teze, ali moze da se uzme sa nekm programom socket (net) spy (kompleksno, ali kada bi bio placen, radio bi). Jedini problem nastaje kako da dobije fiziku i matematiku iz igre (exe) fajla. Sqd, glupo je da se programira za svaku igru, mapu i materijal posebno, to bi onda bilo kao pravljenje cele nove igre. Znaci, kako mora, stvari moraju tu ici na visi nivo, znaci mora se uraditi disassembly binarnog fajla, pa onda taj softver da prati assembler kod, da dobije predstavu, gde, sta, kako. Znaci samo profesionalci (programeri); ne developeri (veb sajtovi (ovi sto ceprkaju po wordpressu i menjaju slike)). Priča čiča učite assembler i c, ali ne, vi hocete sitan keš na brzinu, malo nesto promenite na saju i pricate da ste programer. Znam da ce me sada developeri napljuvati, sto im ne dajem titulu programera, ali kako da im dam, kad nisu? Ok, ako nazivas sebe programerom, ti moras da znas sta se desava u pozadini! Evo test da li si programer. Objasni kako radi trainer za neku igru, sta se konkretno desava u pozadini, i zasto ih je lako napraviti. (U, sad nastaje muka...) Ovo je problem zasto nema programera u Srbiji, nego samo developeri. Niko nece da prostudira The art of Assembly language knjizurinu.