PROFI VARANJE U IGRAMA: Mašinsko učenje će pobeđivati umesto igrača i biće ga vrlo teško primetiti i zaustaviti | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kome ovo treba?

PROFI VARANJE U IGRAMA: Mašinsko učenje će pobeđivati umesto igrača i biće ga vrlo teško primetiti i zaustaviti

Autor Miloš Delević
Autor Miloš Delević

Zanimljivo, ali krajnje bizarno rešenje za pobeđivanje u igrama - gde je tu draž, ako vi samo trčkarate okolo, a drugi igra?!

Izvor: SmartLife / Activision

Video igre su nikad popularnije, zato ne čudi da se sve više ljudi međusobno takmiči u igranju.

U trenucima kad veština i znanje ne odlučuju pobednika, umesto toga igrači sve više pribegavaju varanju kako bi stigli do trijumfa.

Možda će vas zanimati

Na sreću, igre na računarima i konzolama nude rešenja protiv varanja, ali neretko se dešava da bude probijena ta zaštita posle čega igrači mogu da primete sve veći broj korisnika koji se služe metodama varanja ili kako bi to gejmeri nazvali "čitovima".

To uglavnom budu Wall Hack ili Aim Hack koji igračima omogućavaju da vide svoje protivnike kroz zidove, kao i da imaju savršeno nišanjenje.

Kako prenosi EuroGamer, stigao je novi vid varanja, a Twitter nalog Anti-Cheat Police Department (@AntiCheatPD) je podelio video snimak gejmpleja igre Call of Duty sa konzola, u kom je prikazano kako se koristi mašinsko učenje za varanje. Taj sistem se oslanja na računar i na karticu za snimanje kako bi se zabeležio gejmplej na koji će posle da reaguje sistem mašinskog učenja. U prevodu, vi ga hranite gejmplejom kako bi on naučio poteze.

Igrači će i dalje morati da igraju video igru, ali će mašinsko učenje da šalje komande kako bi se osiguralo ubistvo protivničkog igrača. AntiCheatPD ga je opisao kao "pojačanu asistenciju za nišanjenje u kojoj igrač nema potrebe da radi nešto drugo sem da nišani u određenoj oblasti, posle čega će mašina uraditi ceo posao".

Jedan od potencijalnih problema za programere je taj što će sistem teže prepoznati da li se koristi neki vid varanja pošto će igrač i dalje upravljati igrom, u odnosu na tradicionalne vrste varanja (čitova). Ipak, u svom trenutnom stanju ova alatka još uvek neće značajno uticati na takmičarske video igre, pošto mnogi ne poseduju računare sa karticom za snimanje, ali nas ne bi začudilo da u budućnosti vidimo i neku dostupniju verziju.

Igra kao što je Call of Duty: Warzone ima problem sa ogromnim brojem igrača koji koriste sredstva za varanje, te možemo samo da naslutimo štetu ukoliko ovaj tip varanja sa mašinskim učenjem postane još popularniji u narednom periodu na konzolama, a pogotovo računarima koji već sada jedva mogu da suzbiju nalet hakera, varalica, itd...

U nastavku pogledajte gejmplej varanja.

Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi