Jedan od najuspešnijih i najpopularnijih fudbalskih klubova, Mančester Junajted, oprobaće se na polju igara za mobilne telefone.
Sporazum između Mančestera i indijske kompanije Jump Games, koja je zadužena za produkciju igara, odnosi se na 6 igrica za mobilne uređaje. Uglavnom se radi o igrama koje se baziraju na veštinama sa loptom ili zagonetkama (popularne puzzle igre).
Prva od igara koje će se pojaviti nosi naziv Manchester United Word It, i pojaviće se tokom aprila 2008. godine. Radi se o "mozgalici" gde je cilj igrača da prepozna reči i fraze koje asociraju na popularni klub.
Svaka od šest igara koštaće oko 3 britanske funte.
I čelnici Mančestera (menadžer Ser Aleks Ferguson) i kompanije Jump Games (direktor Salil Bargava) složili su se da će ova saradnja još više doprineti popularizaciji Mančestera kao kluba, ali i samog fudbala uopšte.
(Bratislav Jovanović, MONDO)