Kvalitetan marketing softver predstavlja platformu koja omogućava da sve podatke sa svih izvora vidite preko jednog unificiranog interfejsa, preko kojeg ćete identifikovati publiku na koju ćete usmeriti svoje marketinške aktivnosti.
Dobra marketing platforma omogućava integraciju svih marketinških planova, budžeta i KPI-jeva zarad boljeg upravljanja i saradnje. Zajedno sa podacima koji stižu u realnom vremenu, omogućena je vizuelizacija ključnih parametara kao što su interesovanja klijenata, njihovo ponašanje i želje.
Zahvaljujući sveobuhvatnoj prirodi softvera ovog tipa, moguće je objedinjeno praćenje saobraćaja na sajtovima, održavanje veze sa klijentima i briga o brendu, stvari o kojima morate da brinete u svakom trenutku.
Jako je bitno razumeti da je kupac postao osnovni razlog postojanja svakog biznisa, jer bez kupaca nema poslovanja. Stoga je jasno da je ključni put do uspeha stavljanje kupaca u prvi plan, unapređivanje komunikacije sa njima, osluškivanje njihovih potreba i unapređivanje korisničkog iskustva. Ukoliko se razumeju želje i potrebe kupaca, one se mogu prevesti u stvarnost kroz proizvode i usluge.
Svaki menadžment će vam reći da je odnos sa klijentima ključan i da je to jedan od najbitnijih delova njihovog svakodnevnog posla. Izgradnja jakih veza sa klijentima i unapređena korisnička podrška prirodno će dovesti do boljeg poslovanja.
Sa druge strane, dobra marketinška strategija je ključna za ispunjenje ciljeva kompanije i jedan od preduslova rasta i razvoja poslovanja. Na žalost, mnoge organizacije ne percipiraju marketing na ovakav način, jer prosto ne stižu da se bave svim ovim stvarima na dnevnom nivou. Tu na scenu stupa marketing platforma.
SAP Marketing Cloud je rešenje koje objedinjuje sve pomenute aktivnosti, i omogućava detaljne informacije o vašim kupcima u realnom vremenu. Na ovaj način omogućava se kreiranje zdravog odnosa sa klijentima u kojem postoji potpuno razumevanje za njihove potrebe i interesovanja.
Zahvaljujući sveobuhvatnom pogledu na marketing, SAP Marketing Cloud omogućava kreiranje prave marketinške strategije i automatizaciju kampanja kroz više kanala, kako bi klijenti na najbolji način dobili potrebne informacije. Tu su i moćni analitički alati koji omogućavaju timovima da bolje razumeju brojke, mere performanse i donose odluke na osnovu kvalitetnih informacija.
Jednostavno rečeno, implementacija marketinške platforme omogućava precizno targetiranje ključne publike, bez rasipanja resursa, osiguravajući da prava poruka stigne na pravu adresu u pravom trenutku.
Marketinški timovi će biti rasterećeni mnogih poslova koji se mogu automatizovati, omogućavajući im da se fokusiraju na bitne stvari. Pored toga dobar marketing je ključan za podršku prodaji, koja direktno utiče na bolje poslovanje, kreirajući sinergetski efekat za preduzeće.
Bez obzira na to tip poslovanja, kupci su ključni deo svakog biznisa, i zadovoljenje njihovih želja i potreba je put ka uspehu. Da bi se to ostvarilo, potrebna je dobra osnova, a kvalitetna marketing platforma je prvi korak na tom putu.