Dođite do željenih informacija o uslugama mobilne ili fiksne telefonije, obavite kupovinu ili uputite pitanje u vezi korišćenja usluga besplatnim pozivom broja 0800/100-100.
Brzo i lako možete da dobijete informacije u vezi tarifnih profila, postpaid i prepaid promocija, datuma isteka ugovora, popusta, informacije o Internetu, IPTV-u ili Box paketima. Putem linije 0800/100-100 možete da prijavite smetnju na fiksnom telefonskom priključku, problem sa mobilnom linijom, Internet ili IPTV paketom. Takođe, možete da kupite neku od naših usluga ili mobilni telefon i druge uređaje u paketu sa našim uslugama.
Pored brzine i jednostavnog načina dolaska do željenih informacija tokom 24 časa, svakog dana u nedelji, dodatna prednost ovog Kontakt centra jeste ta što je poziv ka njemu besplatan.
Preslušavanje govornog automata tj. informacija dostupnih na broju 0800/100-100 i razgovor sa operaterom se ne naplaćuju, izuzev razgovora sa operaterom u vezi informacija koje se odnose na usluge mobilne telefonije (Opcija 2).
Pored ovog, na raspolaganju su vam i brojevi Kontakt centra:
- Telefonski imenik – 11811,
- Razne informacije – 19812,
- Buđenje – 19811,
- Međunarodni telefonski imenik i ostale informacije – 19011, kao i govorni automati:
- Tačno vreme – 195,
- Kursna lista i važni telefoni – 19820,
- Dežurne klinike i apoteke – 19821,
- Meteorološki podaci, LOTO izveštaj i informacije o verskim praznicima – 19822.
Za više informacija o broju 0800/100-100 posetite sajt Telekoma Srbija. Pozovite i brzo i jednostavno saznajte sve što vas zanima.