Deca su danas opsednuta tehnologijom i kompanija Nature Valley želi da nas upozori na to.
To je poruka nove reklame - tri generacije ljudi je odgovaralo na isto pitanje: „Kada ste bili dete, šta ste radili kako biste se zabavili?“
Oni stariji, pričali su o branju borovnica, sankanju, ribolovu, igranju bejzbola i o prazničnim muzičkim predstavama.
Međutim, kada je došao red na najmlađe, nisu pričali kako se ludo provode na travi po sunčanom danu, prenosi Mashable.
„Zaboravim da sam u kući, da imam roditelje, da imam sestru, da imam i psa. Samo mislim na video igre,“ rekao je dečak. „Umrla bih kada ne bih imala tablet,“ rekla je devojčica na video snimku.
Zastrašujuće!
„Priroda je uvek bila deo detinjstva,“ navodi se u reklami. „Pobrinimo se da to ne ne prestane sa nama.“
Pratite nas i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.